Belgische Winkels met Aziatische voedingswaren

Gestart door Mawibata, zondag 26 april 2009, 21:19:35

Vorige topic - Volgende topic

Pascal Keirens

Is eigenlijk de eerst keer dat ik deze topic lees, maar Sun Wah in Antwerpen is al een tijdje terug open hoor... Met meer kassa's dan voorheen en dus minder wachttijd want dat kon in de 'oude' al wel eens oplopen...

Johan En Elvie

Citaat van: westhoek op zondag 18 december 2011, 19:39:46
Citaat van: Baliw-katok op zondag 18 december 2011, 11:41:50
  Ik vond deze lijst op http://www.aziatische-ingredienten.nl/adreslijst-belgie/



Die van Gent stond over te nemen, een paar maand terug. Die van Aalst is er al niet meer denk ik.
Van Antwerpen, was er ook een probleem mee.
Oostende Chow Chun Supermarkt  ben ik er een paar keer geweest, moeilijk een parkingske te vinden, maar wel een ruime winkel.
Was onlangs in Ninove, en plots zag ik een nieuwe winkel aan de Burchtdam 'Thai food, take away'. Ten dode opgeschreven als je het mij vraagt, daar waren al aziatische winkels voorheen, allemaal gesloten.

Die van Aalst gesloten? neen hoor maar misschien vind je hem niet.
www.gemrin.com ik ga daar elke week en is zelfs op zondag open.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

www.asiatrade-oostende.com

#22
www.asiatrade-oostende.com

fillipijnse voeding en erkend Coinstar agent

en zo  goedkoop money transfer naar de philippines via Coinstar

slechts 5â,¬ , ongeacht het bedrag

1 maal langskomen om te registreren en dan kan u storten op onze rekening

en sturen wij u de code per email van de transfer naar de PH

beste groeten
Michel & Melody

EXTRA/ men kan nu ook elektronisch registreren  :thumb:


www.asiatrade-oostende.com

wisselkoersen vandaag om 11.00 hr

coinstar 52.37 php
MoneyGram 51.01
WU 52.21
Lcc 52.05


www.asiatrade-oostende.com

wisselkoersen vandaag om 11.00 hr

coinstar 52.37 php
MoneyGram 51.01
WU 52.21
Lcc 52.05


Rich

Rich de Nederbelg.

www.asiatrade-oostende.com


Admin

Hallo gast. :welcome:

Inday



Nieuwe winkel Aziatische voedingswaren in Hasselt.







Thai Supermarket
Kuringersteenweg 82 bus 1, 3500 Hasselt
Tel. 011-43.34.96

Website  http://www.thaisupermarket.be/index.php


:Routeplanner:






Werking routeplanner : Op de knop Routeplanner klikken, dan wordt men naar Googlemaps doorverbonden en hoeft men enkel nog
het vertrekadres in te voeren in vak A, en men heeft een routebeschrijving tot aan de deur.

donnadelfin

Verhuis Oosterse winkel Legri BVBA (zaakvoerder Donna Delfin, Filipijnse) van Gent-Ledeberg naar Merelbeke :

Diverse redenen waaronder : het ontwijken van de jaren durende werken in Ledeberg (en het verdwijnen van de meeste parkeerplaatsen hierna),  de goede bereikbaarheid van onze winkel te Merelbeke — zowel met de auto (R4, E17, E40, ...), als via het openbaar vervoer (10 minuutjes vanuit Gent en diverse bussen per uur, aan te raden vooral lijnen 42 en 44, maar kunt altijd zelf beste lijn zoeken via : www.delijn.be) -, een eigen parking en meerdere parkeerplaatsen in de nabijheid, ... allemaal pluspunten, die het ons makkelijker hebben gemaakt deze beslissing voor verhuis te hebben (moeten) nemen.

Onze winkel (met Aziatische voeding, geschenken, curiositeiten, en dergelijke) is dus voortaan gelegen te :  Hundelgemsesteenweg 257, 9820 Merelbeke; tel. 09/330.74.33.
Website en online shop : www.orientalshop.be