Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Aanvraag voor een lening

Gestart door Fail_over, dinsdag 28 september 2010, 16:35:49

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Ik moet even mijn frustraties kwijt.

Levend als Nederlander in België, met een vaste baan. Ik werk kei hard om de dingen voorelkaar te krijgen.

Mijn vrouw zit nog in de Fhillipijnen, ik probeer om een lening te krijgen.

Als Nederlander in België kan ik dus geen lening meer krijgen in Nederland.

Welke instantie zou mij kunnen helpen? Bij aanvraag van lening vragen ze om RRN van mijn vouw. ID card nummer.

Die heeft ze nu (nog) niet.

:weetikniet:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Rich

Waar werk je Failover? In Nederland of België ?

Rich de Nederbelg.

Phille


Fail_over

Ik woon en werk in België. Vast contract. 3 kids ten laste. Doel is divers.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Luc

Zal dan niet makkelijk zijn. De banken willen garantie dat ze hun geld terugkrijgen = loonbeslag kunnen doen. Omdat je in België woont en werkt zal een bank in Nederland niet happig zijn om je een lening te geven.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Fail_over

Zoals ik al zei:


Als Nederlander in België kan ik dus geen lening meer krijgen in Nederland.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Robert

Je kan het proberen bij je werkgever, zijn wel werkgevers die daar gehoor aan geven.

xav

waarom geen lening in belgië...? of lukt dit ook niet...?

Fail_over

Ben al 2 maanden bezig. Te kort in dienst, Hollander, buitenlandse vrouw nog niet in België, geen inkomsten enz.  :weetikniet:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Bulldozer

Neem je een lening in de Filippijnen. Heb ik uiteindelijk ook moeten doen omdat geen Nederlandse bank mij een lening wilde geven.

Robert

Citaat van: Fail_over op dinsdag 28 september 2010, 20:18:24
Ben al 2 maanden bezig. Te kort in dienst, Hollander, buitenlandse vrouw nog niet in België, geen inkomsten enz.  :weetikniet:

hoe wil je dat dan gaan doen als je vrouw hier is. ze heeft toch ook nog kinderen, zal dan alleen maar duurder voor je worden denk ik zo.

buizesmurf

Zou zeggen,spring niet verder dan u portemonee  :¨l is. :thumb: :thumb:
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

Fail_over

Thx guys, maar ik weet wat ik doe.  :jajaja:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

dolfijn76

Fail over,

Je kan eens bij een financieel adviseur terrecht.  Wij hebben een nederlander die in België woont en werkt en kent de knepen van het vaak. Zij weten vaak waar je moet zijn of hoe je het moet aanpakken.  Op de banken maken ze je gemakkelijk iets wijs. Of ze geven je zeer eenvoudig een lening of ze doen er moeilijk over.