Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Ik heb toch sterk de indruk dat het allemaal een beetje gemanipuleerd is.
Zeker ten opzichte van de peso zou de euro toch meer waard moeten zijn. De OFW money hausse is een beetje voorbij de verkiezingen komen eraan ,hetgeen naar ik vernomen heb momenteel leidt tot het niet opnieuw (hernieuwde)afsluiten van handelscontracten met de filippijnen.

Veel import producten zijn uit de schappen verdwenen en zullen voorlopig niet worden aangevuld. (gouda kaas bv.)

Wie het weet mag het zeggen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Muntjewerf56

Citaat van: Amice op dinsdag 30 maart 2010, 07:47:07
Zeker ten opzichte van de peso zou de euro toch meer waard moeten zijn.

Veel import producten zijn uit de schappen verdwenen en zullen voorlopig niet worden aangevuld.

Minder import leidt toch tot een betere handelsbalans en dus tot een sterkere munt ?!

Mawibata



Ik heb gisteren tweemaal geld overgemaakt.

eenmaal met Moneytrans, en eenmaal met Argenta, nu ben ik eens benieuwd wie de beste koers geeft, en welke het snelst is.

Moneytrans : kosten â,¬ 5.00

Argenta : kosten â,¬ 0.00


WiLLy
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

ladgar

Als u geld met Argenta overmaakt is het aangewezen bij Argenta een bedrag in PHP over te maken , en NIET in Euro , Argenta zal een zeer goede wisselkoers geven terwijl als u een bedrag in Euro overmaakt de omzetting gebeurt door de ontvangende Filippijnse bank , en die geven meestal een slechtere koers.
(tegen welke koers Argenta EU omzet in PHP weet u pas achteraf , terwijl ge dat bij Moneytrans direct weet.
Ook bvb. bij een boeking bij Cebu Pacific wordt op het einde aangeboden het te betalen bedrag te betalen in Euro ipv PHP , voor de visakaarthouders van Argenta is dit af te raden daar +- 3% duurder dan een omzetting van Argenta.

Mawibata




Bedankt Ladgar, dit wist ik nog niet.

Ik zal het volgende maal in PHP overmaken.



WiLLy
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Kano


:harenuittrekkenpg2:

05-04-10 14:25 GELDAUTOMAAT
BPI / CITY
PHP 10.000,00 KOERS 59,8945
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

Kano, ik wordt hier niet vrolijk van.
Wil jij voorlopig niet meer pinnen aub?
  :floet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Kano

Ok Amice, maar .......jij zult me dan geld moeten geven want ik zie het niet zitten om met die hitte op straat te gaan zitten met een bekertje in mijn hand  :haha:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Kano

12-04-10 19:28 GELDAUTOMAAT
BPI / CITY

PHP 10.000,00 KOERS 59,2768


:halt: :ivebeenripped:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

HSBC 14-04-2010 09.49

P20000,00 koers (gereserveerd bedrag) 60,79

Opvallend detail is dat ik geen P40000 kon pinnen 2x geprobeerd maar transaction canceled.

Wat daar de reden van is weet ik niet ,heb t wel binnen nagevraagd maar men wist van niets.

Ik houd t maar op elections, zal een dezer dagen nog eens proberen. Zoniet dan kom ik gezellig met n bekertje bij je zitten kano
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent