Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Terug uit Cebu

Gestart door Rich, woensdag 5 augustus 2009, 11:17:28

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Hallo iedereen,


Hier ben ik weer,.......terug van weggeweest. 3 weken  Lapulapu Cebu, en ik heb daar mijn fiancee de eerste keer ontmoet.

We zijn ook in Bohol geweest, en het was allemaal fantastisch.  Mijn verslag volgt spoedig



Zou mijn vriendin hier graag even voorstellen,  maar ik krijg de foto's er niet op. :weetikniet:  Help pls

:daag:
Rich de Nederbelg.

xav

welkom terug Rich

we zullen vol spanning wachten op foto's en verslag  :thumb:

Rich

Ik probeer het nog maar is.

Hier zijn we dan, Mijn vriendin Versie, de liefde van mijn leven.


Rich de Nederbelg.

Rich

#3
Twee weken hebben we samen opgetrokken. Zij woont in LapuLapu an is onderwijzeres, maar ze had 3 weken vrij gekregen van haar broer, die directeur is van de school waar zij werkt.

Het valt me zwaar haar nu te moeten missen, en ik zit echt in een dal nu...............in januari ga ik terug voor twee weken.

Hier de introductie van mijn vriendin Versie. Mijn reisverslag met foto's is..............comming soon.  








Rich de Nederbelg.

Rich

Cebu tops met op de achtergrond  Mactan Island.

Rich de Nederbelg.

Baliw-katok

Leuk te vernemen dat het prima klikt met je vriendin en dat je een leuke vakantie hebt gehad. Ik kijk al uit naar het verslag.

xav

jullie zien er alvast gelukkig uit samen...  :thumb:  en de meeste hebben wel dat gevoel van in het dal zitten wanneer we terug zijn...

denk gewoon vooruit naar de tijd dat je naar haar terug kan... dan kan je haar terug  :friends:

Mawibata

Prettig te horen dat het zo is meegevallen.

De eerste foto's beloven al veel goeds voor het te verwachten reisverslag.

Maar kun je de pics resizen naar 800 X 600, zodoende hoeven we niet te scrollen. (zie foto hieronder is nu 800 X 600)





PS : Je bent wel erg gul. Je geeft de uurwerken met 2 tegelijk.    :happy2:    :happy2:



Voor het resizen : Uitleg in dit    :link: topic


:daag:       :daag:









Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Digos


Goed te vernemen dat alles goed is mee gevallen.....en de foto's bewijzen dat al.

Ik zie dat je ook speciaal een T-shirt hebt laten maken  :thumb:

We kijken al uit naar je verslag en foto's......maar pas op want Mawibata ziet de kleinste details  :lachen:


O0


LIVE ONCE - LIVE IT

Fail_over

Citaat van: Mawibata op woensdag  5 augustus 2009, 15:14:08
PS : Je bent wel erg gul. Je geeft de uurwerken met 2 tegelijk.

Vrouwtje past op horloge terwijl mannetje lekker gaat zwemmen, is prima toch!  :applaus:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

ganda


Welkom terug in " de beschaafde westerse wereld ", eventjes in het paradijs geweest  :thumb:

Aan het T'shirt te zien moet je het daar best naar je zin hebben gehad, 14 juli hm....

Heb je de bestorming van de Bastille 1789 effe overgedaan,...maar dan als  de verovering in CEBU 2009 :lachen:




Rich

Helaas heb ik geen tijd om een reisverslag op het forum te zetten van mijn verblijf op Cebu in juli van dit jaar.

Toch wil ik jullie laten meegenieten van de mooie foto's die ik maakte.  Veel kijkplezier    :daag:


http://s560.photobucket.com/albums/ss45/Richversie/
Rich de Nederbelg.

Baliw-katok

Rich,

Heb ze allemaal bekeken, een hele boterham, maar zeker de moeite waard.

:thumb: :thumb: :thumb:

Baliw-katok