Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Txten naar de Fhillipijnen.

Gestart door Fail_over, zaterdag 8 augustus 2009, 13:57:46

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Gisteren om 17:30 h (NL time) een smsje verstuurd met KPN naar Smart in de Fhillipijnen.
Die kwam vandaag om 15:00 h (NL time) twee keer aan  :ikkeniebegrijp:
Dit is niet de eerste x, heb dat regelmatig. Iemand ook overkomen?
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

buizesmurf

Een tool om "gratis" sms'jes teversturen vanuit u computer naar een mobiel nummer in de filipijnen
http://www.chikka.com/
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

Fail_over

Citaat van: buizesmurf op zaterdag  8 augustus 2009, 14:13:39
Een tool om "gratis" sms'jes teversturen vanuit u computer naar een mobiel nummer in de filipijnen
http://www.chikka.com/

Leuk tooltje Buizesmurf. Als ik onder opties -> credits kijk gaat er bij het verzenden iedere x een credit af. Is het dan toch niet geheel gratis?
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Samar

Ik heb slechte ervaringen met KPN wat betreft het sturen van SMS-jes naar het buitenland. Daarom ben ik overgegaan naar T-mobile en daar tot nu toe nog geen klachten.

Luc

Teksten met Chikka is gratis maar je krijgt 30 credits per dag. Daarmee kun je dagelijks een aantal sms'jes versturen. Daarna gaat het voor die dag niet meer tenzij je een antwoord krijgt. Voor elk antwoord dat je ontvangt uit de Filippijnen krijg je 2 credits bij.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

xav

ik en het vrouwtje doen het gewoon via yahoo... gratis is het niet maar kost bijna niks...  :hoedjeaf:


:daag:

Mawibata

Citaat van: Luc op zaterdag  8 augustus 2009, 19:23:55
Teksten met Chikka is gratis maar je krijgt 30 credits per dag. Daarmee kun je dagelijks een aantal sms'jes versturen. Daarna gaat het voor die dag niet meer tenzij je een antwoord krijgt. Voor elk antwoord dat je ontvangt uit de Filippijnen krijg je 2 credits bij.



Dat is toch al een aantal TXT die je kan versturen.

Mihmi gebruikt dat regelmatig, MAAR niet alle providers op de Fh spelen het spelletje mee.   :neeneenee:

Ik zal, als Mihmi thuis komt van haar werk eens vragen welke wel en welke niet.




Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Mawibata



Citaat van: Luc op zaterdag  8 augustus 2009, 20:26:06
Zo te zien Globe, Sun en Smart. Zijn er nog andere?


:smiley-philippines: - Next Mobile

:smiley-philippines: - Extelcom

:smiley-philippines: - Talk 'N Text

:smiley-philippines: - Touch Mobile


En een van de drie grote die jij vernoemt, was voordien niet aangesloten.

Dit moet ondertussen veranderd zijn. :weetikniet:



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.