Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Lang niet de kwaliteit van de robuste oude TMX ............ :neeneenee: :negatief: :negatief:





Ik betaalde in 2003.... 69000 pesos dacht ik voor de TMX155cc

Moet na 12 jaar een "reboring" hebben met nieuwe zuiger en veren omdat de zaak nogal wat olie gebruikt...maar tot aan de dag van vandaag maar zeeeeer weinig problemen gehad........... :thumb: :thumb:




bananacreek

Hier kwam een  :smiley-philippines: op die zo kort was dat hij bijna op de pedalen moest staan om het stuur goed vast te kunnen houden..... :lachen: :lachen:

Als hij zat dan stonden zijn armen 80 graden omhoog........... :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8:

Ik vind het maar een gevaarlijk apparaat om daar 160 km/h mee te rijden?..... :lachen: :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Vorige week was er een motor expositie in Dumaguete

Van een Brit (Richard Holden)
Zelf hier gebouwd....


Een  :smiley-philippines: inzending...


bananacreek


TheDolphin

Citaat van: bananacreek op zondag 18 januari 2015, 12:43:29
Dit is Richard Holden met zijn nieuwe production...een WWII motor met zijspan....macine gun is inderdaad van staal gemaakt en tussen de motor en zijspan nog een andere "nep" geweer...natuurlijk netjes gedaan....

Ik wilden hem "ontwijken" maar hij zag me wel en stopte......deze man heeft "gouden" handen maar kan zeer trots (soms te trots) rondrijden....en iedereen moet het dan ook zien.... :lachen: :lachen:



Vet man!  :thumb: Mooi spul.  :applaus:

bananacreek


bananacreek


bananacreek