Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op donderdag 19 september 2013, 10:52:50
Weer wat knutselwerk van Richard Holden........ :thumb: :thumb:






Hoe kan dat ding rijden ? Aan het type carburator te zien is het een dwarsstroom en geen valstroom.
Of hij moet the carburator serieus omgebouwd hebben.

bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag  1 oktober 2013, 15:31:54
Citaat van: bananacreek op donderdag 19 september 2013, 10:52:50
Weer wat knutselwerk van Richard Holden........ :thumb: :thumb:






Hoe kan dat ding rijden ? Aan het type carburator te zien is het een dwarsstroom en geen valstroom.
Of hij moet the carburator serieus omgebouwd hebben.


Ja, die motor kan rijden want de foto is bij de disco genomen en de man woont toch wel meer dan 7 km daar vandaan

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

bananacreek

Waar die motor vandaan komt weet ik niet maar hij zou hem hier in Dum gekocht hebben en daarna vond hij ergens in de buurt die carburator en het werkt..........ja een vreemde man, maar vriendelijk en met twee rechtse handen, maar inderdaad af en toe wat te over-trots op zichzelf...........

Hij wil die Chris Coverdale, maar ik vind dat hij zijn best niet genoeg doet, want Coverdale is nu ook niet de slimste man in de wereld met al zijn geld wat nu zo'n beetje op is door zijn eigen dome zetten om andere buitenlanders te belazeren....maar het vroeuwtje is nog steeds hoogzwanger van een  :smiley-philippines: (neem ik aan)



http://raymondhewlett.blogspot.com/2011/03/lesley-molseed-case-blog-visitor-info.html

:offtopic: :offtopic:................ :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:

Kano

Creek ik mis de aansluiting. Het ging over Richard Holden en dan heb jij het plotseling over Chris Coverdale  :ikkeniebegrijp:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Rich

Citaat van: Kano op donderdag  3 oktober 2013, 14:06:43
Creek ik mis de aansluiting. Het ging over Richard Holden en dan heb jij het plotseling over Chris Coverdale  :ikkeniebegrijp:

Hij slaat helemaal door  :lachen: Teveel havermoutpap gegeten?  :weetikniet:
Rich de Nederbelg.

bananacreek

Citaat van: pierrevanwies op donderdag  3 oktober 2013, 01:55:36
   :denk:   kan het niet zijn dat het gewoonweg een temporary plaat is,hier in dumaguete verkopen ze altans metaal peperste temporary nummerplaten die haast niet van de orginele lto platen te onderscheiden zijn..

Hier maken ze op verschillende plaatsen allerlei mooie platen...........enhier rijden ze ook rond met een plate op de voorkant van de wagen I LOVE NEW YORK en dan denk je dat achterop de wagen een normale LTO plate staat....BORN IN TEXAS.....of...... RETIRED PLAYBOY... :lachen: :lachen: :lachen:


of.............




Dit zou een personalized plate kunnen zijn.......

bananacreek

#677
Citaat van: Kano op donderdag  3 oktober 2013, 14:06:43
Creek ik mis de aansluiting. Het ging over Richard Holden en dan heb jij het plotseling over Chris Coverdale  :ikkeniebegrijp:

Ok, Richard Holden is een Brit die hier een aantal jaren woont.

Deze brit werd op een mooie zomerdag in Sibulan gearresteerd door BI agents uit Manila en werd toen in Bicutan opgesloten pending investigation.

http://bicutandetention.wordpress.com/page/7/

Beschuldiging?

Immigration officials kregen een email van ene Mr. Johnson die beschuldigde Richard Holden dat hij een pedofiel was en met kleine meisjes aan het kloten was en een paar foto's werden als attachment ingesloten.

Later bleek door eigen onderzoek dat Mr. Johnson niemand anders dan Christoffer Coverdale was die in Bacong woont en deze Coverdale was een hoop geld schuldig aan Holden vanwege de sale of a speedboat.

Na enkele maanden te hebben vastgezeten in Bicutan verzocht de BI aan Mr. "Johnson" om naar Manila te komen en daarbij een getuigenis af te leggen zodat Holden officieel in staat van beschuldiging zou kunnen worden gebracht.

"Johnson is evenwel nooit komen opdagen in Manila en enkele weken daarna wer Holden in vrijheid gesteld.

Er werd nooit een camera en/of computer in het huis van Holden gevonden waaruit zou kunnen blijken dat de bedoelde foto's inderdaad door hem gemaakt zouden zijn.

Dat is in het heel kort het verhaal betreffende de connection tussen Holden en Coverdale.

Coverdal zou naar Engeland geweest zijn een paar maanden geleden terwijl hij on BAIL was in een criminele zaak tegen hem.
Ik adviseerde Holden dat de tegenpartij een motion zou moeten indienen bij de rechtbank en daarbij te verzoeken om een warrant of arrest uit te vaardigen voor Coverdale om redenen dat je normaal toestemm ing van de rechtbank moet hebben om naar het buitenland te mogen reizen terwijl je "OUT ON BAIL" bent om daarbij de tegenpartij in de gelegenheid te stellen om bezwaar te kunnen aantekenen.

Ik vroeg vervolgens aan Holden dat als het waar zou zijn van al die beschuldigingen van verkrachtingen in Engeland Coverdale niet werd aangehouden op de luchthavens Heathrow of Gatwick of waar dan ook.

Als je gezocht wordt door bijv. Scotland Yard dan sta je zeker in de computer op elke britse luchthaven en zeehaven...

Hierbij hopen wij u naar behoren te hebben ingelicht.............. :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Kano

Ok Creek nu is het mij duidelijk, bedankt voor de toelichting. Neem nog maar een (paar) SMB voor de schrik  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Kano

Meer info over die speciale kentekenplaten = vanity license plates o.a. hier

http://www.lto.gov.ph/index.php/faqs/vanity-license-plate
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn