Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Gedeelte van de werkplaats van mijn monteur.............. :jajaja:

Goeie en doodeerlijke Gabber........... :thumb: :thumb: (voor zover ik heb ervaren)





bananacreek


bananacreek

Een Brit vroeg mij of ik iemand wist die zoiets kon maken en ik vertelde hem waar mijn monteur woonde maar hij nam het idee en ging naar een ander....deze man loopt alleen met krukken maar als hij een paar jaar geleden in de disco kwam gooide hij de krukken aan de kant en begon te dansen...... :jajaja: :lachen:




Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zaterdag 15 november 2014, 12:38:39
Een Brit vroeg mij of ik iemand wist die zoiets kon maken en ik vertelde hem waar mijn monteur woonde maar hij nam het idee en ging naar een ander....deze man loopt alleen met krukken maar als hij een paar jaar geleden in de disco kwam gooide hij de krukken aan de kant en begon te dansen...... :jajaja: :lachen:




Men mag van filipino mekaniekers denken wat men wil maar in mijn ogen zijn het toch cracks om met het weinige materiaal en werktuig dat ze hebben het toch maar presteren om soms magnifieke stukjes mekaniek in elkaar te flansen.
Doet mij aan mijn legerdienst denken.Van 3 slechte AMX´n maakten we ook 1 goeie.

bananacreek

Leopoldsburg Republic Belgie..... :atyourservice: :atyourservice:



Kozakkenhelmen?.............. :denk: :ikkeniebegrijp: :lachen: :lachen: :lachen: :weetikniet: :weetikniet:

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zondag 16 november 2014, 12:51:03
Leopoldsburg Republic Belgie..... :atyourservice: :atyourservice:



Kozakkenhelmen?.............. :denk: :ikkeniebegrijp: :lachen: :lachen: :lachen: :weetikniet: :weetikniet:

[/qu
Citaat van: bananacreek op zondag 16 november 2014, 12:51:03
Leopoldsburg Republic Belgie..... :atyourservice: :atyourservice:



Kozakkenhelmen?.............. :denk: :ikkeniebegrijp: :lachen: :lachen: :lachen: :weetikniet: :weetikniet:

Zwijg Creek... :lachen:  die helmen waren dezelfde ondingen als die AMX´en...deugden langs geen kanten...Franse junk dingen ja.. :jajaja:  :lachen:

bananacreek

Leuk als mijn "lijkauto"....dan ga je echt in stijl........... :lachen: :thumb: :thumb: :atyourservice: :atyourservice: :ripba8: :ripba8: