Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

De oudere RACAL modellen waren 2 takt en maakten ontzettend veel lawaai........wat dit is weet ik niet.........





Die bakfietsen kunnen zeer handig zijn met hu achteruit versnelling

Ik hoorde op zaterdag van een medelid dat bij RUSI Dumaguete ook sets verkrijgbaar zijn die op pedicabs gebouwd kunnen worden om daarbij achteruit te kunnen rijden....... :run: :run: :run: :run:


bananacreek

Kaptein Mobylette?................ :weetikniet: :weetikniet:




Nee...toch niet zo te zien......... :denk: :denk: :denk: :run: :run: :run: :run: :run: :run:





Flandria?............. :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Als de motor uit viel of zonder benzine dan kon je nog rustig naar huis fietsen.........maar ik meen me te herinneren dat je flink moest trappen?.... :denk: :denk:



:ontopic: :ontopic: :ontopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: :run: :run: :run: :run:

bananacreek

Wat zit daar naast de cilinder?.....straalpijp?............. :weetikniet: :weetikniet:

Puch



Tomos


:lachen: :lachen: :lachen: :ontopic: :ontopic: :offtopic: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: :run: :run: :run: :run: :run: :run:

Pinocchio

Citaat van: bananacreek op donderdag  9 juli 2015, 12:44:32
Flandria?............. :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:



Halverwege de jaren zeventig produceerde Flandria jaarlijks meer dan 100.000 bromfietsen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Flandria

bananacreek



Grote broer van de Flandria?............ :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Hoop bikers in Dumaguete vandaag en kwamen zelfs via truck uit Manila...want Cebu heeft geen 708 nummer dacht ik? (telefoon)







Waarschijnlijk een BMW club en dat zijn de rijkere  :smiley-philippines: uit Manila