Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Toch wel een echte show met mooi spul en de meeste zijn Filipinos en je ziet niet de OUTSIDERS... :jajaja: :lachen: :thumb:

Waren wel vriendelijke mensen zo te zien en te horen........... :hoedjeaf: :hoedjeaf:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Harley van de Davidsonnen......... :jajaja:



Internet


Toen ik 14 was bracht ik zulk een apparaat naar huis vanuit Ijmuiden Oost (Visserstraat) (was op de dump gekocht in Soesterberg) door de poort (daar kon je niet draaien) en parkeerde die naast het duivenhok thuis in beverwijk en ging even proefdraaienen alle duiven gingen er vandoor.....en mijn vader (goede man) kwam naar me toe rennen en vroeg: "Zeg......Potvandeverdommen...wat is dat?"

Ik zei: "Waar lijkt het op?"........... :denk:....... :denk: :denk:

Had ik niet moeten zeggen.............. :lachen: :lachen:

Hij zei: "Weg er mee...en nu voordat ik dat ding aan gruzelementen sla met den moker"............ :negatief: :negatief:

Dus...... :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:.... :run: :run: :run: :run: :run: :run:

bananacreek

De motor was zo zwaar dat hij moeilijkheden had om hem achteruit te parkeren.............. :denk: :denk: :lachen: :lachen:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag 10 juli 2015, 13:43:56
Citaat van: bananacreek op dinsdag 30 juni 2015, 12:54:21
Overhaul................. :denk: :denk:





P650 arbeidsloon..............dat zou in Ned/Bel duurder zijn?.... :weetikniet:

Hier verkopen ze TMX155(CDI) blocks @ P1680
Standard Piston set (zuiger/pen/ringen/clip) voor P2652
Maar er zijn ook sets voor P880 verkrijgbaar..........

Maar het bedoelde block is Made in Thailand.........dus heb ik RMC in Cebu city gebeld en daar wordt het Japan Block verkocht voor P6800



Maar dan toch niet zoals ik dacht: Het blok komt ZONDER cilinder huis en -kop........... :denk: :denk:

Dit is het antwoord van RMC:

CitaatDear William,


I am truly sorry for the late reply.


Hereunder is the quotation of your inquiry.


We only carry Honda Genuine Made in Japan Cylinder Block for TMX-155 and the price is Php6,800.00.


Hope you find everything in order.



Thank you once again for your visit.


Sincerely yours,
Alex

Eng'r. Alexander L. Rañola
General Manager
RMC-Rañola Motor Center
Severina Bldg., Lopez Jaena St.
Subangdaku Hiway, Mandaue City 6014
Philippines

CitaatWillem,


You may take the risk. That is not a good product-at that price. A

Genuine Thailand made Cylinder Block for other Thailand made bikes cost more. That is an imitation.


Obviously, if you are aware, in the history of Honda Philippines line-up, TMX-155 is not Made in Thailand, it is Made in Japan.


It is up to you to decide because you might be up against financial constraint?


Good luck!


Sincerely yours,
Alex


Ronny55

Citaat van: bananacreek op zaterdag 11 juli 2015, 13:55:20
De motor was zo zwaar dat hij moeilijkheden had om hem achteruit te parkeren.............. :denk: :denk: :lachen: :lachen:


De meeste van de echt zware motoren hebben een achteruit versnelling....Ik had een BMW K1200LT met achetruit. Als je een beetje bergop achteruit moet mag je het vergeten zonder de achteruitversnelling. Een echte versnelling kan je het niet echt noemen, je draaide een knop om en dan, door op de starter te drukken ging ie dan achteruit.
Je kan zeggen dat het een elektrische achteruit was.

.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek

.

Hier duidelijk de as met ook reverse gear.............. :happy: :happy: