Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

pierrevanwies


achteraanzicht 8 jaar later zonder de fearings en wat veranderingen   :thumb:  .

     .

gertve

Ik denk dat er op dit forum wel meer mensen zijn die het 'achteraanzicht' kunnen waarderen. Ben benieuwd wat er aan veranderd is  :biggrinn:

bananacreek

Citaat van: pierrevanwies&segers op donderdag  8 oktober 2015, 16:34:12

  denk dat die kelken en weber er maar voor de show opstaan ........   :weetikniet:

  enfin die motor is een ZONGSHEN 200GS met de plastic of hoe het ook mag heten eraf gehaald.

  in de   :smiley-philippines:  werd ie ingevoerd door eastworld en verkocht als motorstar xplorer 200

   foto van een orgineel met 22 liter tank   :jajaja: 

  .

Vreemd dat is de ingang tussen de weg en mijn huisje en ik heb nooit zulk een motor gehad..... :denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:

pierrevanwies

 
gert, hier zijkant zonder fearings en ander stuur om rechtop te zitten,voetsteunen ook recht onder de knie verplaatst.

 

  hier nog eens met en zonder de fearings
 
 

 

bananacreek

De gabber met de bruine vlekken is de Late Uncle Snaps............... :jajaja:..................... :ripba8: :ripba8: :ripba8:




bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag  4 oktober 2015, 09:30:15
Rusi block (brandnew) (150cc) in een Kymco frame?.......past goed aldus de eigenaar....@P8500...........(goedkoop) en dat soort motoren worden ook door Habal Habals gebruikt de bergen in met 5 man er op... :thumb:




bananacreek


bananacreek

Ook van Richard Holden.... :jajaja:



Die foto is ergens genomen in MIJN territory tussen Tanjay en Bais............ :confused2: :denk: :denk: :denk:............... :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren: :run: :run: :run: :run: :run:........... :lachen: :lachen: :lachen:

bananacreek

Hij heeft mijn STEENREM ook nog eens nageaapt....... :denk: :denk: :denk: :denk: