Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

callebaut

Wat ook een goed hulpmiddel kan zijn is een PNP Clearance ...gewoon even langsgaan bij PNP en zij geven dan de historie van de motor  ( gestolen , cumbered , ......  ) , geld ook voor aankoop van een 2'de hands wagen . :atyourservice:

Kano

Of gewoon ff je gsm gebruiken en texten:

LTO Vehicle <plate number>  for pending alarms, apprehensions, last registration date, make color, year etc
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

TMX 125 cc wordt niet meer gemaakt

Aleen nog de 155cc



bananacreek

Prijzen van twee jaar geleden en voordien was de TMX125 de 125SR genoemd





bananacreek

#94
Nieuwe uitvoering (geen tmx) 110 cc en kost P61800


Het stopt nooit
Dumaguete city zou per stad de meeste motoren in de wereld hebben en enkele jaren geleden werd een plan gemaakt waarbij iedereen achter elkaar moest rijden om zodoende de langste "motorketting" in de wereld te maken voor het Guinessbook, maar er waren een flink aantal klootzakken (nee ik deed niet mee  :neeneenee:) die zich niet konden beheersen en begonnen naar voren te rijden  :stomstomstom: :stomstomstom:
Dus de hele zaak ging verkeerd




bananacreek


bananacreek

Er zijn er waarschijnlijk twee van hier
Ik dacht dat een Belg er één had een aantal jaren geleden en ook een fipilipijn

BMW RS1150



Kano

Sorry Pierre ff vergeten, maar de text kun je zenden naar nummer 2600
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

#98
De dienstfiets van de Klootzak:






boomerang

Mijn stalen ros:



Enigszins op leeftijd maar dat ben ik immers zelf ook. Het is een Chinese makelij maar ik ben ook gek op loempia's en tjap tjoy dus dat is passend.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"