Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ook makkelijk om plaat te lassen, een Millermatic 180 MIG welder, maar zonder gasfles en dan mag je wel flux-wire hebben maar last toch nooit zo mooi als met gas toevoeging om het lasbad te beschermen tegen de zuurstof.






bananacreek

Citaat van: boomerang op vrijdag 16 september 2011, 15:43:40
Dat is een Lifan en deze zijn redelijk goed en betrouwbaar. Ik rij er al ruim 2 jaar op zo een. Alle Honda onderdelen passen er op.

Dank u namens Prinsjesdag, want ik kon me het merk niet meer herrinneren..... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Digos

Citaat van: bananacreek op vrijdag 16 september 2011, 15:28:44
Citaat van: bananacreek op donderdag 15 september 2011, 16:00:31
De eerste naar beneden (lukt best met slippers).....en voor de rest de versnellingen naar boven met de hiel.....hoef je geen schoenen aan en lukt ook met slippers .

Rij bijna altijd met schoenen aan, maar soms vergeet ik het weleens, en ben ik weg op men slippers zonder na te denken..........maar no problem.



Voorkant van de slipper naar beneden om te vertrekken.....en de de hiel om verder te gaan.....vica versa....



Ja, juist en zo gaat het ook op de tmx, maar het probleem is de ruimte om een dubbele pedaal te instaleren in dit geval, maar ga er aan werken als de crII klaar is :jajaja: :jajaja:

Hier zit de "schokdemper"voor het voetpedaal in de weg om een dubbel-pedaal te instaleren



De voetpedaal nu staat ook niet recht op de as, maar is naar buiten gebracht, dat kan je ook doen met het achterste stuk.

In de phils spelen ze dat wel klaar ergens in een shop.

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Correct en als de CR klaar is dan ga ik daar aan werken  :hoedjeaf:

Digos

#194
Het beruchte gat in de Kawa.....zeer simpel.....de luchtfilter.




Stelt niet veel voor hoor die luchtfilter in de phils!!






De filter aan de binnenkant  :ikkeniebegrijp: als het maar kleurrijk is en blitz aan de buitenkant.




Overhaul van een Tricycle.





O0
LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek


Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op dinsdag 20 september 2011, 13:33:19
Hangt er nog steeds ......... :jajaja:

Als ie schade vrij is, bij de dealer onderhoud uitgevoerd vlgs schema en niet mee gereden a la F1, lijkt de vraagprijs me redelijk.

balikbayan

Prijs is blijkbaar onderhandelbaar dus ziet het er goed uit en rijd het ok dan bied je 65.000 cash.

Een standaard bodykit (plastic)  kost zo rond de 10.000 P en onderdelen om te repareren zijn niet zo giga duur.

:weetikniet:


bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op woensdag 21 september 2011, 04:41:52
Citaat van: bananacreek op dinsdag 20 september 2011, 13:33:19
Hangt er nog steeds ......... :jajaja:

Als ie schade vrij is, bij de dealer onderhoud uitgevoerd vlgs schema en niet mee gereden a la F1, lijkt de vraagprijs me redelijk.

Ja dat is de goede vraag...elke 1000 km de olie verversen?/? Een Fillipijn ? ........... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

balikbayan

Ja die zijn er ik kwam er afgelopen keer ook 1 tegen was stomverbaasd.

Er zijn er nog die zuinig zijn op zijn spullen maar dat zijn meestal degene die hemzelf hebben gekocht en niet gekregen van zusje die getrouwd is met een oude zot in het  buitenland

:lachen: