Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Kano op donderdag  5 juli 2012, 01:27:22
Creek, ik kan het helaas niet uitproberen met Picasa want
"Picasa is not currently available for your operating system". Ik heb namelijk Linux (Ubuntu) en geen Windows.

Ok, geen probleem, dank toch voor het advies en ik ga daar zeker achter komen ♪♪♪♪ ...één dezer dagen ♪ (alt +1+3 leuk) (maar werkt niet in notepad....wel in Word :negatief: :negatief:)


bananacreek

♪♪♪♪ bing-bong...........♪♪♪ :  :jajaja: :jajaja:

"Ladies And Gentlemen, flight 120 for Tongeren is now boarding at Gate 80-C"



Budgie

Citaat van: bananacreek op woensdag  4 juli 2012, 17:20:56
@Kano:

CitaatAnders draai je in Why not maar "Don't give up" 

don't give up
'cos you have friends
don't give up
you're not beaten yet
don't give up
I know you can make it good

Liever dit om  :ontopic: te blijven................ :jajaja: :lachen:

[yt=640,505]Vo6u_0FL9EU [/yt]

Jammer dat je zo ver weg ben Creeck Anders kon je een keer mee als ze hier in Splo in het kippenhok optreden
Is altijd gezellig en alleen voor de genodigden.
Getting older beats the alternative -dying young

bananacreek


Ketelbinkie

Geslaagde restyling van een lekkere dikke Yamaha.

bananacreek

Eigenaar: Blanke

650cc

Mooie tassen en  die moet je niet ergens alleen laten staan voor een langere tijd................ :lachen: :lachen:


bananacreek


Digos

Nu met die nieuwe wet in de  :smiley-philippines: weet ik ook niet meer hoe en wat......dat ie een sticker of twee moet hebben ja da wel.

Vraag me wel af of we met dit nog kunnen rond toeren aldaar.





2 goede helmen meegebracht uit  :belgiesmiley: en ben heel zeker van beter kwaliteit dan dat je in de  :smiley-philippines: kan kopen.

Ze hebben het daar altijd over full face helmets, wat bedoelen ze daar mee? Dan is de mijne niet meer goed.....of wat? Altijd veel vraagtekens in de phils.

Ik ben eens benieuwd wat het gaat geven nu begin augustus aldaar, want ik ga er van uit dat het voor de de hele  :smiley-philippines: van toepassing is.

:harenuittrekkenpg2:

LIVE ONCE - LIVE IT

Kano

#388
@Digos

Met full face helmets bedoelt men integraal helmen zoals deze



In de wet die de helmenplicht regelt wordt niet gesproken over "half helmet" of "full helmet"
Zie http://lexforiphilippines.com/2010/07/14/republic-act-no-10054-%E2%80%93-motorcycle-helmet-act/

De helmen moeten zijn of worden voorzien van het Phlippine Standard mark of Input Commodity Clearance in het geval van geimporteerde helmen

Zo hier en daar lees ik dat de helmen ook een "clear visor", dus een transparant vizier zouden moeten hebben, maar waar dat op gebaseerd is weet ik niet. De lokale overheden denken dat zij de vrijheid hebben om een en ander zelf te bepalen.





Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Ketelbinkie

Citaat van: Digos op donderdag 19 juli 2012, 00:15:22

2 goede helmen meegebracht uit  :belgiesmiley: en ben heel zeker van beter kwaliteit dan dat je in de  :smiley-philippines: kan kopen.
Daar hoeven we beiden geen hogere wiskunde voor te hebben gestudeerd omdat als simpel feit vast te stellen.
Maar ja, this is The  :smiley-philippines:, kijkt dus niet vreemd op als ze worden afgekeurd terwijl die plastic weggooi helmen, made in China, wel een goedkeuring hebben.