Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ok...weer brown-in en het was de lokale feeder die eruit lag want je kon de stad (downtown) duidelijk waarnemen....



Ze willen niet leren ....want ze weten dat de vuilniswagen op maandag...woensdag en vrijdag komt maar ze gooien de rotzooi op straat wanneer ze maar zin hebben en de honden (dat zijn er veel)  trekken het open en verspreiden de troep.....

bananacreek

Vuile domme arrogante rotzak.......Had ik maar een betonspijker bij me...... :denk: :denk: :denk:




bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Erg rustig hier nu met wat zachte regen..en soms wat windvlaagjes....maar het zit nog steeds ver weg en is dus langzamer in verplaatsing geworden .....maar gaat wel over de buurt van Tanjay...Bais komen zo te zien....... :denk: :denk: :denk:.. :run: :run: :run: :run: :run: :run:

:run: :run: :run: zal moeilijk worden in Tanjay tenzij je via Sta. Cruz in Bais gaat want de rievier daar kom je nu niet door neem ik aan want de "cross-over" is al een paar jaar geleden weggeslagen en nog steeds niet vernieuwd............. :denk: :denk:




Kano

Hier op Bohol  sinds vanmorgen wat wind maar keiharde regen
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Begint nu wat harder te regenen.....straks zware hagel?.....alles is mogelijk tijdens climate change.... :denk: :denk:


tjenn

Citaat van: Kano op dinsdag 13 februari 2018, 07:27:13
Hier op Bohol  sinds vanmorgen wat wind maar keiharde regen
Klopt een echt honden weer. Moet zeggen in Bohol regent het wel vaak  :ikkeniebegrijp: