Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Prijzen vandaag en morgen. Wel max prijs. Diesel ongeveer P92




Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Luc

Citaat van: Herbie op woensdag 16 mei 2018, 17:19:51
Prijzen vandaag en morgen. Wel max prijs. Diesel ongeveer P92



Ja maar die prijzen zie ik hier nergens aan de pomp. Behalve bij Total en langs de autostrades. Tegenwoordig is diesel in Nederland goedkoper.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek

Zeer slechte "Monumentenzorg" hier....staat al jaren zo weg te rotten en af te brokkelen....wel een hoop geld steken in de Boulevard of Broken Dreams.....toch een keer een brief aan Mayor Remollo sturen..... :ripba8:  :ripba8:  :run:  :run:  :run:  :run:






TheDolphin

Misschien zir er wel een pot met spaanse gouden munten verstopt achter een van die stenen die binnenkort tevoorschijn komt als die muur meer afbrokkeld  :dollareyes:

Kano

Citaat van: TheDolphin op vrijdag 18 mei 2018, 15:21:44
Misschien zir er wel een pot met spaanse gouden munten verstopt achter een van die stenen die binnenkort tevoorschijn komt als die muur meer afbrokkeld  :dollareyes:

Niet verder vertellen aan de pinoys, anders is het monument er morgen niet meer   :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op zaterdag 19 mei 2018, 02:15:18
Citaat van: TheDolphin op vrijdag 18 mei 2018, 15:21:44
Misschien zir er wel een pot met spaanse gouden munten verstopt achter een van die stenen die binnenkort tevoorschijn komt als die muur meer afbrokkeld  :dollareyes:

Niet verder vertellen aan de pinoys, anders is het monument er morgen niet meer   :lachen:

Waarschijnlijk een oude pot GINAMUS.... :denk:  :denk:  :denk:

bananacreek


bananacreek

Paard kopen?................. :denk:  :denk:  :confused2:  :confused2:

Vertrekpunt...Hotel "Washetmaarwaar"   *****



Kamer 2...eigen bed mee moeten brengen maar daar zit een voetpomp (waarbij de voet als terugslagklep werkt) in en nu ben ik het kwijt omdat ik het gedoneerd heb aan de directie van het hotel.... :confused2:  :confused2:


bananacreek

De security guards inspekteren de tassen voor contrabende.............. :denk:  :denk:  :denk:


bananacreek