Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Fiesta in the City of Gentle People and the best place for expats to retire.... :jajaja:  :happy:  :happy:  :happy:.... :moord:  :moord:  :moord:   :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:

Afgrijnselijk verkeer ..... :run:  :run:  :run:

2 Parades.... :run:  :run:

Geen brown out tot nu toe.... :happy:  :happy:



Correct ...op bijna iedere hoek een gasoline station en nu komt er weer eentje in Barangay Motong....
Pedicabs..the most dangerous vehicles on this planet.... :run:  :run:  :run:  :run:

bananacreek

Morgen is het de dag van het OORDEEL................... :run:  :run:  :run:  :run:

Helmen verplicht in de stad...........eerst maar lopen morgenochtend en kijken wat er gaat gebeuren...boete..eerste aanhouding P100

Veel mensen rijden met 2,3,4 kinderen op de motor....dat gaat spannend worden... :denk:  :denk:





Voor kankerpatienten zou er toch een vrijstelling moeten zijn?.... :confused2:  :confused2:



de author senator Bong Revilla zit nu zelf in den gevangenis voor corruptie and economic sabotage enz...laaat hem maar lekker zitten...



Rich

Citaat van: stijn54 op zondag 25 november 2018, 11:32:27
@Tjenn. Veel? Neem dat maar met een korreltje zout net als het goede weer (Ja zonder de typhoons)! :denk:  :evil:

Ja toch best wel veel maar idd niet naar de Filippijnen hoor  :neeneenee:  Geef mij maar af en toe frisse lucht en een koude winter. 1 maand in de Filippijnen is meer dan genoeg  :jajaja:

Steeds meer landgenoten vestigen zich in het buitenland. Ruim 36.000 Belgen hebben vorig jaar België verlaten, gemiddeld bijna honderd per dag. Ze emigreren voornamelijk om economische redenen.
Eind vorig jaar waren er 442.189 Belgen geregistreerd in het buitenland. Dat zijn er ruim 60.000 meer dan dat in 2012 het geval was. De populairste bestemmingen zijn buurlanden als Frankrijk, Luxemburg, Nederland en Duitsland, maar ook de Verenigde Staten.
Bijna honderd Belgen per dag die emigreren is erg veel, maar dat betekent daarom niet dat we ze nooit meer terugzien. "Er komen ook veel Belgen terug na een paar jaartjes werk in het buitenland", aldus David Van Wynsberghe van de vzw International Contacts.

Bron : http://www.standaard.be/cnt/dmf20170214_02729751
Rich de Nederbelg.

tjenn

Citaat van: stijn54 op zondag 25 november 2018, 11:32:27
@Tjenn. Veel? Neem dat maar met een korreltje zout net als het goede weer (Ja zonder de typhoons)! :denk:  :evil:
Ik bedoel de meeste die op pensioen zijn en getrouwd met een Filipijnse. Veel gepensioneerden in Bohol alleen al, van over heel de wereld. In Dumaquete zal wel hetzelfde zijn nog meer dan in Bohol denk ik. En waarom niet ik voel me hier in alle geval stukken beter dan in België. Typhoons heb ik gelukkig nog niet meegemaakt is ook te zien waar je woont, Bohol is redelijk save denk ik. Aardbeving, typhoons en tropische stormen tja dat is een risico hier dat ga ik niet ontkennen.

tjenn

Citaat van: bananacreek op zondag 25 november 2018, 12:25:28
Morgen is het de dag van het OORDEEL................... :run:  :run:  :run:  :run:

Helmen verplicht in de stad...........eerst maar lopen morgenochtend en kijken wat er gaat gebeuren...boete..eerste aanhouding P100

Veel mensen rijden met 2,3,4 kinderen op de motor....dat gaat spannend worden... :denk:  :denk:





Voor kankerpatienten zou er toch een vrijstelling moeten zijn?.... :confused2:  :confused2:


Wordt tijd zou ik zeggen ik heb op het nieuws een paar dagen geleden gezien dat er enen een halve pompoen als helm gebruikte. :lachen: 

Luke


bananacreek


bananacreek





Vroeger allemaal steigers van Bamboo:



In de jaren '70 werkte ik ook bij Stalen Steiger Holland (SSH) in de scheepswerfen in de Amsterdamse haven en toen gebruikten we al de stalen koppelingen met "losse" spieén..... :denk:  :jajaja:



In die jaren werkten we ons kapot in regen, sneeuw en ijs aan overtime via een Koppelbaas en maakten goed geld....en vergelijk dat met de economische vluchtelingen die weigeren om te werken en alleen maar geleerd hebben hoe hun hand op te houden en een woning weigeren omdat de trap een trede teveel heeft...en de Nederlanders moeten soms 8 jaar wachten voordat ze voor een sociale huur woning in aanmerking komen....en Ruttemetut is te druk met het theedrinken..... :run:  :run:  :run:  :run:

We want more money every month and to rape your white women.....ehhhh..working?....no that is not part of the Holy Promise..... :confused2:  :confused2:  :congratualtionsis0:  :congratualtionsis0:  :congratualtionsis0:  :congratualtionsis0:  :thankyoufw5:  :thankyoufw5:  :thankyoufw5:


bananacreek


bananacreek



Waarschijnlijk bordevol met suiker en caffeine?...... :run:  :run:  :run:  :weetikniet:  :weetikniet: