Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Jamrock Cafe Jamaican Restaurant Dumaguete City owned by my fried Henry Orville en die vlak bij de plaats heeft gewoond waar ik op Jamaica woonde...(Richmond, St. Mary)... :thumb:  :thumb:






bananacreek

Nu wordt ik volgende week aangesloten op Philproducts fiber- cable/internet (10Mb)@ P2199 per mont....(up to 10Mb... :denk:  :denk:  :confused2: )......je krijgt nooit geen garantie wat is de minimum en maximum snelheid.... :run:  :run:


bananacreek



Nu heb ik Globe 3Mb business connection en dat is TROEP want als er iemand op WiFi zit met een tablet een paar meter van je af loopt de zaak zeeeeer traag.... :run:  :run:  :run:  :run:  :run:




TheDolphin

Hier in Nederland bij internetproviders worden er ook veel grote snelheden genoemd voor het abonnement dan dat er in werkelijkheid gehaald wordt. Dat schijnt te mogen en normaal gevonden te worden.

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Luke

Klaag ook niet. Globe fiber voor 43 EUR/maand




Verleden week was er een breuk in de fiber. Het duurde 4 dagen om iemand van globe aan de deur te krijgen. "Customer service" is nog altijd RTT stijl  :negatief:

bananacreek

Waar ik woon max 3Mbs.............verder dan 1 km van de laatste distribution cabinet ...dan is 3Mb de snelste verbinding..... :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:  :run:  :run:  :run:  :run:

En dat is dan een BUSINESS connection voor 2405 pesos per maand.... :lachen:  :lachen:  :lachen:




bananacreek


Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Luke

Citaat van: Herbie op zondag 20 januari 2019, 18:53:12
Hoeveel Gb mag je dan downen per maand :weetikniet:
met dit abonnement: 1TB.
Ik heb hier enkele "video/utube" freaks in huis, plus mezelf met GB downloads, en voor 1 of andere reden nooit meer dan 100GB verbruik per maand...