Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

tjenn

Citaat van: bananacreek op dinsdag  9 april 2019, 15:53:15
One for da road.....ugma matay ako.... :denk:  :denk:  :confused2:  :confused2:

https://youtu.be/4aogZQGLIuQ
Dat is echt de top die gast als gitarist(amateur) krijg ik er kippevel van, thx. :thumb:


tjenn

Dat is nog een specie van voor de Neanderthalers neem ik aan  :lachen:  :thumb: 

TheDolphin

Nog even Creek en we kunnen je feliciteren met de 2500ste pagina van Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros. Deze foto heb ik voor de speciale gelegenheid genomen. Why Not in de Herenstraat te Leiden. :hoedjeaf:


upload image

bananacreek

Citaat van: TheDolphin op zondag 21 april 2019, 04:11:14
Nog even Creek en we kunnen je feliciteren met de 2500ste pagina van Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros. Deze foto heb ik voor de speciale gelegenheid genomen. Why Not in de Herenstraat te Leiden. :hoedjeaf:


upload image

:thumb:

bananacreek

300 pesos replacement USB2 port (inclusief port) en wat dat gaan kosten in  :nederlandsevlag:  of  :belgiesmiley:  ?.. :weetikniet:  :weetikniet:

25 minuten werk........... :thumb:





Dus niet de kabel en de print maar alleen de port vernieuwen....

bananacreek



TheDolphin

Citaat van: bananacreek op vrijdag 26 april 2019, 14:28:17
300 pesos replacement USB2 port (inclusief port) en wat dat gaan kosten in  :nederlandsevlag:  of  :belgiesmiley:  ?.. :weetikniet:  :weetikniet:

25 minuten werk........... :thumb:

Dus niet de kabel en de print maar alleen de port vernieuwen....

Alleen het onderdeel kost al € 10,49 een reparatie begint met Standaard Onderzoekskosten € 25,- in Nederland

TheDolphin

Citaat van: peldoman op vrijdag 26 april 2019, 15:59:47
https://www.cryptoinfowatch.com/tessline-review-if-its-too-good-to-be-true/

"Tessline promises its investors immense gains" Als er grote winsten gegarandeerd worden weet je al dat het om oplichting gaat. Het artikel beveelt aan het eind een trading site aan dus het lijkt mij een verkapte reclame.