Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


opinie

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

bananacreek

CitaatCanada kan zijn afval maar beter komen ophalen of ik vaar zelf naar het land en dump hun troep daar', zei de Filipijnse president Duterte vorige maand tijdens een persconferentie in eigen land. De 74-jarige leider, die bekendstaat om even gepassioneerde als loze dreigementen, was op dreef. 'Laten we ten strijde trekken. Ik zal hun de oorlog verklaren.'

PUIKE TAAL MR. PRESIDENT DUTERTE.... EN BEN HET ER HELEMAAL MEE EENS....WEL JOWJOWJO (CANADA EN EUROPA) BETREFFENDE DE DRUGSWAR MAAR NIET KOMEN OPDAGEN ALS HET OVER HUN EIGEN GEDUMPTE GARBAGE MOET GAAN...... :confused2:  :confused2:  :confused2:  :confused2:

ZUID KOREA FLIKTE DAT OOK EEN PAAR JAAR GELEDEN MAAR HEBBEN HET LATER TOCH OPGEHAALD EN IK DACHT DAT ER OOK PROBLEMEN MET TAIWAN WAREN IN HET VERLEDEN BETREFFENDE ZOGENAAMDE RECYCLABLE AFVAL....


Kano

Alle schuld wordt nu aan Canada gegeven, maar ik zou wel eens willen weten of en zo ja door wie in de Filipijnen toestemming is gegeven die containers te importeren.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Luke

Citaat van: Kano op zaterdag 18 mei 2019, 01:14:48
Alle schuld wordt nu aan Canada gegeven, maar ik zou wel eens willen weten of en zo ja door wie in de Filipijnen toestemming is gegeven die containers te importeren.
Je bedoeld: WIE heeft er aan verdiend!!

tjenn

Daar wordt zedig over gezwegen.
Ik herinner mij ook nog dat Duterte persoonlijk de Filipijnse vlag ging neer planten op de Scarborough eilanden! Iedereen weet nu wat daar uiteindelijk van terecht is gekomen.

bananacreek

Onverwacht bezoek op het dak van het berghok vannacht om 0200 uur met een hoop lawaai en gestommel en kwam over een hoge party wall....en als daar de kat inzit die altijd op mijn gras schijt dan zijn we vrienden en ik vroeg of hij een kopje koffie wilde hebben maar hij zei : "I do not drink with foreigners".... :confused2:  :confused2:  :confused2:  :denk:  :denk:

Ongeveer 4 meter lang...Python




bananacreek


bananacreek


bananacreek