Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ok een vervolg van het artikel op MELANOMA GERELATEERDE....

Een sportscamera (video HD) gekocht voor de rit aller ritten niet lang van nu om nog meer spullen de bergen in te brengen....



Sommigen zeiden..ga naar Nederland voor je laatste vakantie... nee ik blijf hier...en ga de bergen in voor een afscheidsdisco.....  :congratualtionsis0:  :congratualtionsis0:  :thankyoufw5: :congratualtionsis0: .... :shhh:  :shhh:  :dance:  :dance:  :dance:

Ben nu al de muziek aan het bekijken geweest en ga een projector kopen (is het plan ) en 2x plywood met witte verf....en ik heb alle versterkers nog en wat goede speakers van 700 waats elk en in de bergen graagt het geluid veel verder... :applaus:  :applaus:




bananacreek


bananacreek

Voor degene waar ik het over had...8x56..maar foto slecht opgenomen



Model: Celestron Skymaster (BAK4)

bananacreek

De uitverkoop gaat gewoon door en weer 17100 pesos.......... :confused2:






Guadalupe

Als die disco doorgaat,en dat gun ik je van harte !, wellicht dat dan half Negros op komt dagen naar de bergen :)

Veel sterkte de komende tijd,ik had je graag nogmaals ontmoet maar dat zal wel bij Petrus ergens worden.
Wie lacht niet wie de mens beziet.

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

In ieder geval hebben ze nu sattelite tv maar de verkeerde schotel want het zou CIGNAL moeten zijn en ik ben er natuurlijk nog niet geweest..... :confused2:  :denk: