Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

toyoke



toyoke

spijtig , steeds leuk zijn berichten te lezen

ik zal je missen banana

a007esprit

Weet er eigenlijk iemand waarom er zoveel foto's van bananacreek niet meer te zien zijn? was even herinneringen aan het ophalen ,maar zag dat er veel weg was , zou ook leuk zijn als er mensen zijn die in de omgeving wonen om dit foto verhaal levend te houden , ...

Fail_over

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Adik

Oude foto's? Dat is omdat zo'n site waarop de foto's werden geüpload ermee is gestopt of zijn dienstverlening heeft veranderd. Dat heeft het "raad de plaats" spel/topic ook vernaggeld.

Rich

Ik vermoed dat het foto's waren die geupload werden met Photobucket die altijd gratis was, maar waar je nu moet betalen, anders worden foto's verwijderd die je er eerder op zette.
Rich de Nederbelg.

Admin

Simpel. Kijk naar de code van de berichten:

[quote author=bananacreek link=topic=4707.msg165789#msg165789 date=1565614067]
In ieder geval hebben ze nu sattelite tv maar de verkeerde schotel want het zou CIGNAL moeten zijn en ik ben er natuurlijk nog niet geweest..... :confused2:  :denk:

[img]https://lh3.googleusercontent.com/2s2E5jTFYsWT2eNRrzZNpp5eEVuxFiPHYir1s1SQaAttZfuzENdc85A_1OGYb9C_BjTx0wDSGXP05wJcAFfyrpB74vG53-ZpAXxNg15JH8QgSwh1zx2_aeW952sPILLjpVVLshOByOSPpsVM2SD9QtDZRhC6CLfkW8Z3mtgUQWERgmGUcG_nlzIx4W15QeaYlWwqg_zA2RQ0XI-pehxIP3Zvmq5rZV78gum8vl-_YPou2OXtr7gOOdLg0z5HnQ0W9R1YcS6RgbRVts1KgCGJKwGrJ8hvuKFJexoxFRFSlUQfAqDVdyTiIGuuz6uAZ6yUaNc5ZRtQKSykJNDI9aW87OAAmY2-7mHxv7lOzPG7J7H73UT6E9Ykk4eTKHHlU-fdLlvju6Bp7quIObU469h3Zg2tpsDW40qmNnAQ55vcFefNtp6tqq7-0rXkVodmhYOHfzoo2sHZFLUz6fhonHOeoiVFHUxgDMjHoLrzBiPUmRChYShv-akCAWxK6zgbX4RYKcT-BWrrjCTzi_5rNvsdRbadbX3V3iFQGEnOPc9wSbHEJsr1NEBZzIU4IhYqqEKAjmhHhaZTflcYuCOojoUbZ2u5vHoJ53w-44H2MYKeHhr-8P0rNhUQ4TvatlULe6OKqX47GffoYphDaiskySotm3OfpNjIxQUa=w732-h975-no[/img]
[/quote]


De server is googleusercontent dus google user content. Redelijk snel na het overlijden van bananacreek merkte ik dat de links van de foto's waren verbroken. M.a.w. zijn account werd afgesloten.
Foto's die via hotlinks geplaatst zijn, werken nog.
Hallo gast. :welcome:

pierrevanwies

tja,ik kan weer eens een foto opladen wat mij om onbekende reden niet lukte de laatste weken.
eerste foto is het quarantijne pasje van wies  om 2x per week eventueel inkopen te doen alleen en binnen de grenzen van bacong....ik kreeg geen pasje[1 stuk per gezin] en ook geen pasje als je 65 plus bent....

nu met dat pasje kan je ook op de 2 toegestane vermelde dagen proberen als de moed niet in je schoenen zakt eens effe gaan te winkelen in de paar supermarkten die dumaguete rijk is,,  maar dan moet je aan de citylimit bij een roadlock and checpoint een pasje voor een dag vragen[alleen dan voor dumaguete na grondige controle]Voor die controle moet je wel effe wachten in de brandende zon zoals tezien is op de 2de foto......   :benweg:   






Herbie

Ja dat is zo leuk niet meer, in Cabadbaran City, mag je nog vrij rond toeren. Maar we hebben een Monitoring pass nodig. Om naar de wetmarket te gaan en Prince binnen te kunnen. Voor de rest veel checkpoints. Maar dat valt nog mee.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.