Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Ton Hasselt


pierrevanwies

tja rij alle dagen wel bacong to dumaguete en terug en ben eens 1x gestopt met de vraag "were you are going sir"..... en antwoorde "robinsons"; geen verdere controle van kleurpas of dergelijke en mocht direct doortuffen.   :haha:   .



bacong[ negros-or] covic-19 isolation centrum,er is er een in every town.



pierrevanwies

 @ innka3  ze zijn er toch geraakt met de 60 dagen constructie in corona omstandigheden,...    :hoedjeaf:   32 negative pressure rooms.












pierrevanwies

 nu het nieuwe cov-19 centrum klaar is in dumaguete .......     geen patienten  ??
 


Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

pierrevanwies

Citaat van: pierrevanwies op zaterdag  5 september 2020, 00:06:09
nu het nieuwe cov-19 centrum klaar is in dumaguete .......     geen patienten  ??
 


nu zijn we een klein jaar verder en de ellende begint...




pierrevanwies


eindelijk nieuwe voorraad   :eu:   vleeswaren in lee-plaza.

in de 2 robinsons al bijna een jaar geen nieuwe  euro of us voorraden..


pierrevanwies


  ik begrijp het niet goed waarom in bels en ned zovele leden staan te springen om naar   :smiley-philippines:   te komen....   :ikkeniebegrijp:   .

  index..  groter dan 8  als ik het goed begrijp   :denk:


stijn54

@pierrevanwies.
Hangt er vanaf wat je vergelijkt. Filipijnen 176 doden per 1 milj - Belgie  2.141 - Nederland 1.026. Hetzelfde met de berichtgeving over India, blijkbaar weten de journalisten niet dat in India er 1. 3 miljard mensen wonen.   

Ik zou graag mijn partner eens terugzien na een jaar.  Ik begrijp gewoon niet dat toeristische landen  hun grenzen niet openen voor toeristen die gevaccinneerd zijn en met negatieve test.    :ikkeniebegrijp: