Overnachten voor minder dan 1000 peso in Filippijnen

Gestart door gosternokke, donderdag 30 december 2010, 19:55:11

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Mja, die heette voorheen dus backpackers guesthouse.
Wellicht van eigenaar veranderd  :weetikniet:

Het is meer bedspacers met bedden op een zaal maar er zijn idd ook wel kamers te huur.

Het terras  waar je redelijk kunt vertoeven ondanks dat je boven een drukke straat met uitgaansleven verblijft, n biertje kost niet veel daar.
Er verblijven vele buitenlanders en dat is goed voor entertaining of eeen goed gesprek. :thumb:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gosternokke

Citaat van: TheDolphin op zaterdag 10 mei 2014, 18:16:58
Tolosa Lodging House in Caticlan een kamer met 2 persoons bed en private bath voor 400 peso. Voor zo'n prijs ga ik niet meer afdingen hoewel het misschien nog was gelukt ook. Heerlijk geslapen daar maar wat wil je na een reis van 24 uur met 3 vliegtuigen en een minivan. Vriendelijke mensen daar. De straatnaam weet ik niet maar ze zitten in dezelfde straat als El Cielo (weet de tricycledriver wel) die 1200php vroeg voor een kamer. Tolosa zit een stukje verder de straat in, dus is het minder luidruchtig als er mensen van de boot komen.









Alles rood  geverfd, zelfs de wc/ douche  .  Vroeger een bordeel geweest   :weetikniet:    :lachen:


   @ Amice, heette die tent vroeger niet Friendly, guesthouse ?

Luke

Citaat van: gosternokke op woensdag 14 mei 2014, 10:21:31


Alles rood  geverfd, zelfs de wc/ douche  .  Vroeger een bordeel geweest   :weetikniet:    :lachen:


   @ Amice, heette die tent vroeger niet Friendly, guesthouse ?

Die rode verf was in promotie destijds....  :biggrinn:

gosternokke

http://hoteltomobe.webs.com/    Hotel Tomobe   ( Japans of Koreaans ? ) kamers vanaf 950 peso, Angeles city

gosternokke

http://iloilo.en.craigslist.com.ph/vac/4461498143.html   Lala Cottage Guimaras eiland  600 peso.  Leuk stekje lijkt wel op de fotoos, en rustig.

Lorre

Citaat van: gosternokke op woensdag 14 mei 2014, 13:47:53
http://hoteltomobe.webs.com/    Hotel Tomobe   ( Japans of Koreaans ? ) kamers vanaf 950 peso, Angeles city

Bezocht daar in aug/sep 2013 een USA friend, je wil dààr écht niet dood gevonden worden, écht niet!!

Alex

Citaat van: antzan op woensdag 29 januari 2014, 07:50:30
Net binnen op Internet : GoHotels in Juni en Juli 2014 , 2 pers.kamer , 388 Peso .
Ga na GoHotels Philippines , en zie het .
Antzan

Heeft iemand bij gohotels overnacht... al zou je 1000 peso per nacht betalen dan lijkt het me nog geen slechte deal. Dit lijkt mij ook wel geschikt voor lange periode (bijv. maand). Het lijkt mij beter dan tune hotel waar je voor alle extra's nog moet bijbetalen.

gosternokke

Citaat van: Lorre op woensdag 14 mei 2014, 14:44:40
Citaat van: gosternokke op woensdag 14 mei 2014, 13:47:53
http://hoteltomobe.webs.com/    Hotel Tomobe   ( Japans of Koreaans ? ) kamers vanaf 950 peso, Angeles city

Bezocht daar in aug/sep 2013 een USA friend, je wil dààr écht niet dood gevonden worden, écht niet!!



  @ Lorre, Vertel ?       Wat was er allemaal mis dan  ?   Hebbie toevallig pics vandaar ?

gosternokke

Citaat van: Alex op woensdag 14 mei 2014, 14:59:36
Citaat van: antzan op woensdag 29 januari 2014, 07:50:30
Net binnen op Internet : GoHotels in Juni en Juli 2014 , 2 pers.kamer , 388 Peso .
Ga na GoHotels Philippines , en zie het .
Antzan

Heeft iemand bij gohotels overnacht... al zou je 1000 peso per nacht betalen dan lijkt het me nog geen slechte deal. Dit lijkt mij ook wel geschikt voor lange periode (bijv. maand). Het lijkt mij beter dan tune hotel waar je voor alle extra's nog moet bijbetalen.


ja , Antzan verblijft vaak bij Gohotels, dus die zal het wel weten.  Maar ik heb wel eens vernomen dat je bij Go ook voor iedere towel en andere dingen moet bijbetalen.   Kan ook niet anders voor zo een prijs.

Amice

Citaat van: gosternokke op woensdag 14 mei 2014, 10:21:31
Citaat van: TheDolphin op zaterdag 10 mei 2014, 18:16:58
Tolosa Lodging House in Caticlan een kamer met 2 persoons bed en private bath voor 400 peso. Voor zo'n prijs ga ik niet meer afdingen hoewel het misschien nog was gelukt ook. Heerlijk geslapen daar maar wat wil je na een reis van 24 uur met 3 vliegtuigen en een minivan. Vriendelijke mensen daar. De straatnaam weet ik niet maar ze zitten in dezelfde straat als El Cielo (weet de tricycledriver wel) die 1200php vroeg voor een kamer. Tolosa zit een stukje verder de straat in, dus is het minder luidruchtig als er mensen van de boot komen.









Alles rood  geverfd, zelfs de wc/ douche  .  Vroeger een bordeel geweest   :weetikniet:    :lachen:


   @ Amice, heette die tent vroeger niet Friendly, guesthouse ?

Klopt ja, Friendly backpackers guesthouse.

Toen ik er eens rond gekeken heb ( ik dacht 2010-11) was het meer groen maar ik heb ook niet alle etages bezocht.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent