Overnachten voor minder dan 1000 peso in Filippijnen

Gestart door gosternokke, donderdag 30 december 2010, 19:55:11

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Een nieuwe topic voor de koriput onder ons.  Er is al een uitgebreide topic op het forum over hotelbeoordelingen, maar daar speelt de kwaliteit toch de boventoon.  In deze topic zal de prijs het eerste uitgangspunt zijn.  Ik geef niet graag te veel uit om te slapen, in het donker en als je je ogen dicht doet zie je toch niet of je kamer nu mooi  of lelijk is nietwaar. Dat het schoon is en en goed werkende douche vind ik belangrijker Zeker in Manila is het niet eenvoudig om iets redelijks te vinden onder de 1000 peso.  En wat krijg je dan voor het geld? Een hokje vergeven van de kakkerlakken  of toch nog iets redelijks ????   Dus ieder die iets weet beneden  de 1000 peso per overnachting , en dat mag overal in Filippijnen zijn zeker posten. Zodat we na verloop van tijd een heel lijstje met accomodaties voor de budget minded onder ons hebben.

gosternokke

Laat ik dan ook maar gelijk de spits af bijten met de eerste. Een accomodatie in Makati voor 985 peso per nacht.
http://makatiapartelle.com/     

En dat nog wel in het als duur bekend staande Makati. Ziet er op de site allemaal redelijk uit,maar misschien heeft iemand hier zelf ooit verbleven,en kan zeggen hoe het werkelijk is?


pvgossum

cebu (voor 850 peso, douche werkt en kamers zijn proper):   
GV Tower Hotel
OsmeƱa Boulevard, Cor. Sangcianko St.
Cebu City, Philippines 6000

baybay: lady sam's place: 1200/dag en 7000/week: je kunt zelf koken en er is een ijskast

   

gosternokke

@ baliw-katok, ziet er goed uit die go-hotel, is toch pas nieuw?   Ik zie alleen geen prijzen op de site, of kijk ik niet goed?

@ pvgossem    Ik heb even de website opgezocht, Ziet er prima uit dat Towerhotel en dat voor 850 peso
   http://www.gvhotelgroup.com/index.html

Amice


Goedkope hotels in Manila onder de Php 1000

jasmin hotel Aquizastreet(zijstraaat van mabini)
Stonehouse mabinistreet
Friendly backpackers hotel Adriaticostreet

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

antzan

Toevallig gisteren  GoHotels geboekt  voor 3 nachten .
Ligt naast Robinson mall  en dichtbij market .
Het is pas een paar maanden oud , dus alles ziet
goed uit  [ op de site ]
Totaalprijs 3200 Peso ,  ontbijt apart te boeken voor 138 P .
Maar dat heb je niet nodig naast Robinson [ wel 30 eettentjes ]
Anton
Foodmaster

antzan

We gaan ook naar iligan City ,
vorig jaar in Februarie  800 Peso per nacht [ Valentine,s korting ]
normaal af 1200 P , in Elena Tower .
Telefonisch geboekt vanuit Nederland .
Maar je kan zo binnenlopen , altijd plaats .
Rene,s Dining is ook goed[koop] daar . En beiden hebben
een generator [ vaker stroomuitval in Iligan ]
En in Tagbilaran [ Bohol ] slapen we in El Portal Inn [ 1000 P ]
Cebu , eerst Metro Park  2 , maar 1 slechte ervaring gehad en
toen over naar Mango Park Hotel .
Alletwee ook iets van 1000 P
Anton

Foodmaster

Baliw-katok

Citaat van: gosternokke op donderdag 30 december 2010, 23:00:57
@ baliw-katok, ziet er goed uit die go-hotel, is toch pas nieuw?   Ik zie alleen geen prijzen op de site, of kijk ik niet goed?


Probeer eens een nachtje te reserveren, dan verschijnt de prijs, om en bij de 1000 pesos.  Heb zelfs al reservaties gezien van slechts 688 P.  Ik denk dat die keten verbonden is met Cebu Pacific.  Is idd heel recentelijk en ze zijn nog nieuwe hotels aan het bijbouwen.  :thumb:

tompoes0

de elena tower valt eigenlijk wel goed mee voor zijn prijs, minder puntje was de douche die lekte en moeilijk op temperatuur kwam , ben er dit jaar in april geweest en had wel de pech dat er enkele keren geen stroom was en de liften niet werkten (duurde soms wel wat voor de noodgeneratoren in gang schoten), op de hoek vh hotel ligt de chowking en beetje verderop de jollibee; prijs viel inderdaad goed mee maar je zit dan ook niet in een toeristische stad en er valt niet veel te beleven' ben er ook maar enkel geweest omdat mn vrouwke van daar afkomstig is