Overnachten voor minder dan 1000 peso in Filippijnen

Gestart door gosternokke, donderdag 30 december 2010, 19:55:11

Vorige topic - Volgende topic

antzan

Hoi Gosternokke , nogmaals  een vraag van mij .
ik zoek nog een hotelletje op Bohol .
tagbilaran  of bij alona beach ,
eenvoudig maar schoon .
De rest van onze vakantie is al in orde.
In Cebu  Pier cuatro [ omdat we met boot verder gaan ]
In Manila bij GoHotels [ zijn we al eerder geweest ]
In Puerta Princesa toch maar bij GoHotels [ is voor 5 nachten toch wel
E. 80 goedkoper dan andere ]
In Iligan City bij Elena Tower .[ voor de 4e keer ]
En misschien nog Dumaguette [ dan ook GoHotels ]
En weet je ook toevallig over de underground river in P.Pr.
Je hoort dat er een wachtlijst is van 1 maand ,
als dat zo is zal ik het van hieruit moeten reserveren .
Laat me het weten s.v.p.
Antzan
Foodmaster

gosternokke

Hallo Antzan,


Misschien is dit wat voor je Lepensione in het centrum van Tagbilaran   http://www.lepensione.com/    kamers vanaf 700 peso.
maar als iemand wat anders daar weet schoon en eenvoudig mag die het ook zeggen graag.

En op Alona beach zijn wij al jaren niet meer geweest, bovendien slapen wij altijd daar op Oasis resort, omdat dat van uncle BJ en auntie Marites is, familie van mijn vrouw.  Dus als er iemand van de forumleden recentelijk is geweest graag iets eenvoudigs en schoon.

Ja , en die Go-hotel in Puerto is wel een hele slechte keuze, het hotel is gloednieuw ,zal niks mankeren, maar de lokatie, zwaar  :negatief:    .  Ligt 5 kilometer buiten de stad aan een drukke highway, en aan de andere kant van de weg is Paleco , de energiecentrale van puerto , dat ding fluit altijd afgrijselijk.

Moet voor zaken in puerto princesa zijn Antzan, omdat je daar maar liefst 5 dagen verblijft ?  Zo veel is er nou ook weer niet te zien , in 2 dagen heb je puerto wel gezien .

Die wachtlijst voor Underground is er in het drukke seizoen, maanden december tot en met juni.  Maanden juli tot en met november is regenseizoen in palawan dus geen toeristen , hangt dus af van welke maand je gaat.

xav

als je puerto wil verblijven heb je ook het hibiscus hotel... is van een fransman die al jaren op palawan woont... is niet het goedkoopste maar heb nog maar enkel lof gehoord... en je moet wel enkele weken opvoorhand boeken...

http://www.puertoprincesahotel.com/palawan_puerto_hotel_hibiscus.htm

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Baliw-katok

Is inmiddels al  weer  zo'n 10  jaar geleden, maar wij verbleven in Tierra Azul beach resort in  Panglao.    Keurig, netjes, zéér betaalbaar, op loopafstand van de eetstalletjes en barretjes doch genoeg afgelegen om  de nodige rust te hebben.

Ik zie dat ze ook op tripadvisor enkel  goede recensies (klik hier) krijgen.  



gosternokke

Vraag me niet hoe het kan   :lachen:  maar in Palawan kan het voor 2 personen overnachten in simpel beachresort voor 250 peso
:thumb:

  http://www.travelbook.ph/directory/bodjs-place


  Veel mensen hebben een beetje schrik van zuiden van palawan, vanwege de moslim meerderheid daar.  Ben zelf in het  zuiden tot  Sofronio Espangniola geweest , maar niks aan de hand.   

gosternokke

Citaat van: xav op zondag  1 juli 2012, 09:34:11
als je puerto wil verblijven heb je ook het hibiscus hotel... is van een fransman die al jaren op palawan woont... is niet het goedkoopste maar heb nog maar enkel lof gehoord... en je moet wel enkele weken opvoorhand boeken...

http://www.puertoprincesahotel.com/palawan_puerto_hotel_hibiscus.htm



Hibiscus had ik Antzan ook aanbevolen, maar ja go-hotels is voor die 5 dagen 80  euro goedkoper.   Dus ja als iemand alleen naar de prijs kijkt en niet locatie is de keus al snel gemaakt.

xav

Citaat van: gosternokke op maandag  2 juli 2012, 05:12:54
Citaat van: xav op zondag  1 juli 2012, 09:34:11
als je puerto wil verblijven heb je ook het hibiscus hotel... is van een fransman die al jaren op palawan woont... is niet het goedkoopste maar heb nog maar enkel lof gehoord... en je moet wel enkele weken opvoorhand boeken...

http://www.puertoprincesahotel.com/palawan_puerto_hotel_hibiscus.htm



Hibiscus had ik Antzan ook aanbevolen, maar ja go-hotels is voor die 5 dagen 80  euro goedkoper.   Dus ja als iemand alleen naar de prijs kijkt en niet locatie is de keus al snel gemaakt.

idd... maar die 80 euro zal snel opgemaakt zijn als ze enkele keren naast de deur gaan bij robinsons  :lachen:

antzan

Jongelui . P.Pr. heb ik al geboekt , net als Manila [ 2x ] en
in Cebu bij Pier cuastro omdat we daar 2x met de boot gaan .
In iligan gaan we in Elena tower .
We waren al eens in Bohol [ El portal Inn , tagbilaran ]
maar willen nu bij de beach .
Dat had ik gevraagd op het forum !
Verder werk ik als kok , in een dure zaak , en mijn vrouw in een hotel .
We hoeven geen luxe , maar lekker eten  en  schoon .
En de Robinson in P.Pr. is nog niet klaar .                                       En als we naar Dumaguette gaan doen we ook GoHotels ,
ze zijn nieuw en redelijk goedkoop .
Dus , wie weet iets leuks bij Alona beach op Bohol ?
Gr. Antzan
Foodmaster