Overnachten voor minder dan 1000 peso in Filippijnen

Gestart door gosternokke, donderdag 30 december 2010, 19:55:11

Vorige topic - Volgende topic


vvjoris

Lapu Lapu Cottages, straatje in aan Hotel California, Basak, Mactan (tussen Robinson's (MEPZ 2) en Gaisano Grand)

Zeer ruim voor Filipijnse normen, in een tof tuintje met konijnen, en ..... slangen (maar die zijn opgesloten) Restaurant met degelijk eten, zowel Filipino als Europees (Duits), uitbater een Duitser die al 26 jaar getrouwd is met Filipina, heel toffe man, hebben zeven jaar in DE gewoond en dan teruggekomen, hij kent heel de buurt, ook de mayor van Lapu lapu, interessant als je hier een zaakje wil opzetten.

Fan Room met bathroom met koud water: 900 pesos
Aircon Room met bathroom met koud water: 1100 pesos
Aircon Room met bathroom met warm water en refrigerator: 1300 pesos

overal cable tv (wel rommel-tv-tjes, geen flatscreen)

Important: geen lawaai in de buurt (karaoke en zo) wel de opstijgende vliegtuigen, maar dat geeft heel weinig geluidshinder.

0063 915 275 0081

lapu-lapucottages@lycos.com
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.




Baliw-katok

Off topic ... hoe gaat het met de gezondheid Gosternokke ? Hopelijk alles goed !

gosternokke

Nee,tis nog nie goed. Gezwel zit er nog dus nog steeds doof aan rechtse oor.  En dan die lekkende hartklep, is ook niet zo een voudig.  Ik heb 2 jaar terug een herseninfarct gehad en slik sindsdien bloedverdunners, maar door dat mijn bloed dus dunner is gaat die hartklep meer lekken heb ik van de artsen begrepen.  En de atsen vinden dat ie hartklep niet genoeglekt om medisch in te grijpen.  Duszal het wel neerkomen op stoppenmet bloedverdunners, wat dan weer een risico op een herseninfarc heeft.  Verder had ik in  :smiley-philippines:  een flinke onsteking van spataderen in men been opgelopen, maar das gelukkig verholpen.

yepyep