Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Internet in Cebu

Gestart door crashman, donderdag 6 januari 2011, 17:42:55

Vorige topic - Volgende topic

boomerang

Citaat van: Luc op zaterdag  8 januari 2011, 14:53:36
Citaat van: xav op zaterdag  8 januari 2011, 14:34:29
ze moeten met hun prijzen eigenlijk niet veel onder doen voor telenet en balgecom hier  :negatief:

Is dat niet duurder eigenlijk in de Filippijnen? De duurste triple play van Telenet is 75â,¬

75.00 EUR    =    4,270.93 PHP

TurboNet XL: Supersnel, voor het hele gezin tegelijk

   * 30 Mbps
   * 1,5 Mbps uploaden
   * Vrij downloaden(2)
   * 8 mailboxen van 5GB

FreePhone Europe

   * Onbeperkt bellen naar alle vaste lijnen in België tijdens de daluren
   * Tot 2000 minuten gratis bellen naar 36 Europese landen tijdens de daluren
   * Gratis behoud van je huidig telefoonnummer
   * Ken je laatste beller

Digitale TV (Inclusief huur HD digicorder)

   * High Definition beeldkwaliteit
   * 320 GB Harde schijf
   * Opnemen en pauzeren
   * Uitgebreid zenderaanbod

http://telenet.be/1121/0/1/nl/thuis/shakes/internet%20+%20digitale%20tv%20+%20telefonie/shake+%20%E2%82%AC75.html#Digitale%20tv

Verhoudingsgewijs is het hier veel duurder daar de spreiding veel geringer is dan in Europa. In  :nederlandsevlag: heeft méér dan 80% van de huishoudingen een internetverbinding terwijl je hier in  :smiley-philippines: waarschijnlijk nog niet eens aan de 20% komt. Dat maakt het per aansluiting dus relatief duurder.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Zo te zien op de SkyCable Cebu site is het ook alleen maar in bepaalde gebieden in Cebu city, en als ze dat hier in April gaan introduceren dan blijft het voorlopig alleen maar downtown neem ik aan, maar ze moeten toch opschieten want de concurrentie met FilProducts laait op want die willen ook internet introduceren via de kabel.

Morgen maar even vragen bij beide -FilProd en -Sky

koy

Mijn vriend heeft sinds enige tijd zo'n usb-dongle gekocht bij SMART en dat werkt vrij goed en de kosten zijn beperkt tot je connectietijd. Voordeel is ook dat je overal kan connecteren waar er gsm connectie van SMART is. Mijn vriend woont in Tabuelan en ik kan je verzekeren da's vrij afgelegen en toch kan hij meestal op internet en met mij chatten en cammen.

greetz,
Koy
leven en laten leven...

xav

Citaat van: koy op zondag  9 januari 2011, 18:39:36
Mijn vriend heeft sinds enige tijd zo'n usb-dongle gekocht bij SMART en dat werkt vrij goed en de kosten zijn beperkt tot je connectietijd. Voordeel is ook dat je overal kan connecteren waar er gsm connectie van SMART is. Mijn vriend woont in Tabuelan en ik kan je verzekeren da's vrij afgelegen en toch kan hij meestal op internet en met mij chatten en cammen.

greetz,
Koy

hoe minder internet verkeer, hoe beter... in de stad is zo'n dongle meestal niet aangewezen...

koy

#14
Citaat
hoe minder internet verkeer, hoe beter... in de stad is zo'n dongle meestal niet aangewezen...

hoe bedoel je hoe minder internet verkeer, hoe beter??? en waarom niet, hoe kom je daarbij, in 't stad juist wel vermits daar de verbinding juist heel goed is!
leven en laten leven...

xav

#15
Citaat van: koy op zondag  9 januari 2011, 20:31:31
Citaat
hoe minder internet verkeer, hoe beter... in de stad is zo'n dongle meestal niet aangewezen...

hoe bedoel je hoe minder internet verkeer, hoe beter??? en waarom niet, hoe kom je daarbij, in 't stad juist wel vermits daar de verbinding juist heel goed is!

hoe meer er op het internet zitten met de SMART dongle in de stad, hoe trager jou verbinding zal zijn...

bananacreek

In een dichtbevolkte stad moet je de beschikbare "BANDWIDTH"  delen met de andere gebruikers van de "server" waar je een verbinding mee hebt. Hoe meer gebruikers, hoe minder bandwidth voor jou.
Probeer het overdag en probeer het om 02.00 uur in de morgen, dan zie je het werkelijke verschil.