Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

condtel interessant of niet?

Gestart door MadRed, maandag 24 januari 2011, 13:52:02

Vorige topic - Volgende topic

Bulldozer

Citaat van: MadRed op dinsdag 12 april 2011, 14:36:52
Nou ik heb me er toch maar ingestort. Een appt gekocht in MNL (quezon city) in een condotel.
Ik zal wel laten weten hoe het verder gaat lopen maar het appt word pas over een jaar opgeleverd.

Ik woon zelf ook in quezon city. Waar is het / welke naam? Kan ik er even kijken. Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet.

MadRed


[/quote]
Ik woon zelf ook in quezon city. Waar is het / welke naam? Kan ik er even kijken. Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet.
[/quote]

Ik weet het adres niet uit mijn hoofd maar:
Naam: Bayo.
Het is vlak bij het Big Brother house. En achter (3 blokken??) Sir Williams Hotel. Het is ook van de zelfde eigenaar als de van Sir Williams.
Het is tot nu toe niet veel soeps hoor. Alleen nog maar het skelet van het gebouw. 12 verdiepingen. Moet in December ongeveer klaar zijn aan de buitenkant en de appartementen zijn over 1 jaar klaar. Dan gaat het Hotel gedeelte ook operationeel.
de 2 bovenste verdiepingen zijn dan Hotel en de rest is residential.
Als je er langs wilt gaan dan is het makkelijkste "landmark": Een hotel dat er naast ligt lijkt op een middeleeuws kasteel. En daar weer achter is SM net begonnen aan een nieuwe highrise.

Ik heb voor condotel gekozen omdat ik zelf daar niet aanwezig ben en een residential unit verhuren is misschien iets voor later. Nu kan ik ook nog 30 dagen per jaar gebruik maken van mijn eigen appt als ik daar ben. Dus 11 maanden inkomen en 1 maand eigen gebruik. Kwa inkomen scheelt het weinig. Ik heb ook gekeken naar SM Field in Paranaque en met 1.8 mil verdien je daar 15K peso per maand en ben je ook nog zelf verantwoordelijk voor alles. Nu hoef ik me verder nergens zorgen over te maken (behalve dan dat er genoeg toeristen blijven komen ;) ).

yepyep