Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Iemand een Senseo apparaat te koop?

Gestart door yepyep, dinsdag 22 februari 2011, 01:49:33

Vorige topic - Volgende topic

yepyep

Ben op zoek naar een Senseo apparaat daar mijn Senseo sinds vanochtend niet meer werkt.

Heeft iemand nog zo'n apparaat staan die woonachtig is in de Filippijnen?


buizesmurf

Ik heb er eentje hier in kast staan.Al maanden niet meer gebruikt bij gebrek aan padjes.
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

yepyep


buizesmurf

Zal hem eerst eens uit de kast halen en proberen of ie nog werkt.Het is een zwarte.Stuur anders een pm met u gsm nummer...
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

buizesmurf

Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

yepyep


Robert

Smaken verschillen uiteraard, maar ik vind persoonlijk het hele Senseo gebeuren nou niet echt zo bijzonder moet ik zeggen, ik neem meestal ook wat van die handel mee voor een kennis als ik ga, zelf zou ik het niet missen in ieder geval.

Johan En Elvie

Citaat van: buizesmurf op dinsdag 22 februari 2011, 02:47:42
Ik heb er eentje hier in kast staan.Al maanden niet meer gebruikt bij gebrek aan padjes.

Zal je daar moeilijk kunnen kopen zeker die padjes?, een balikbayan box lost veel van die problemen op hoor, ik heb een klant die altijd van die padjes meestuurd met zijn dozen.
Jij woond daar maar dat hoefd ook geen probleem te zijn om aan je spullen te geraken wij vullen de dozen voor u met het materiaal die je wenst en je schrijft het bedrag op onze rekening.
sommigen laten hun aankopen die ze via internet doen bij ons aankomen en wij stoppen het in dozen waarna we ze na betaling voor de doos natuurlijk naar u versturen.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Rich


Senseo koffiepads maken


Yep yep, ik lees hier dat er geen koffiepads verkrijgbaar zijn daar ?

Dan heb ik een goeie tip voor je denk ik : http://eten-en-drinken.infonu.nl/diversen/20031-senseo-koffiepads-maken.html



Rich de Nederbelg.

josv

Citaat van: Robert op dinsdag 22 februari 2011, 08:44:55
zelf zou ik het niet missen in ieder geval.

Ga dan eerst maar eens 'n paar jaar hier zitten. De behoefte groeit dan vanzelf wel  :wink1: :wink1:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....