Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Iemand een Senseo apparaat te koop?

Gestart door yepyep, dinsdag 22 februari 2011, 01:49:33

Vorige topic - Volgende topic

josv

Ik heb vaker gehoord van die koffie maar nog nooit geproeft. Wel schenk ik hier in de SQ de josv-variant. Maar dan wel 24 uur van te voren bestellen  :floet: :floet:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

gosternokke

Is absurd duur die kattenkoffie, word in filippijnen ook gemaakt,en op de site zag ik de prijs ,maar liefst 500 US dollar voor een pak van 1 kilo

     http://arengga.com/index.php/Coffee-Alamid/View-all-products.mpc

vvjoris

Ik stuur binnenkort een doos naar Cebu. Als pads-liefhebbers het willen vul ik de doos op met pads, jullie kunnen dan met Janice afspreken om ze op te halen. Desgewenst steek ik er ook een senseomachine in, heb ik ergens zien staan voor â,¬ 59 geloof ik. Doos is wel 5 weken onderweg... Stuur maar pm als er interesse is.
NB Ik vind de pads van Colruyt evengoed als die van Senseo: kosten â,¬ 1,65 voor 36 of zo....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

koy

Wij gebruiken op het werk de pads van de Aldi. Hebben 2 à 3 smaken en ik, die een koffieliefhebber ben (Nespresso) vind ze even goed smaken als de Douwe Egberts die veel duurder zijn.
leven en laten leven...

Digos

#24
De pads van Colruyt (Everyday) zijn ook best te smaken, en die van Aldi misshien ook.....maar er gaat niks boven over een vers potje gezette koffie.

Echter heb je niet veel keus in de phils, en wanneer ik daar ben hou ik het maar op de "drie in one decaf".....geen mieren en geen zure melk en decaf.

In de phils hou ik het gewoonlijk nu al bekeken na twee tassen....om het zweten in de perken te houden.

We hebben ook een Senseo, maar voldoet toch niet aan verse gezette koffie.....we gebruiken het ook maar alleen als we vroeg moeten beginnen en om dan toch nog een koffie achterover  te slagen
LIVE ONCE - LIVE IT

Rich

Ik zou daar niet kunnen leven zonder een goed expresso-apparaat, en liefst eentje die ook bonen maalt.

Die 3 in 1 dat gaat nog als het maar tijdelijk is, maar die nescafé rotzooi vind ik echt geen "zuipen"

De padjes uit de Aldi zijn heel goed, en gebruik ik soms op het werk. Van Colruyt weet ik het niet.
Rich de Nederbelg.

vvjoris

Koffie uit een senseo machien vind ik toch wel beter dan 'gewoon' vers gezette koffie, ik drink er toch zo'n 10 per dag...van een merk van een of andere supermarktketen: everyday van Colruyt, summa van Aldi en 365 van Delhaize vind ik allemaal goed, ze zijn allemaal zo'n â,¬ 1,65 per 36 pads. Waar ik nu aan 't werk ben is't Douwe Egberts uit een machien, drinkbaar, maar toch brol in verhouding met kopje uit senseo.
Voor mensen in de buurt van Cebu: als ik kom in Cebu, zal ik mijn valies wel opvullen met koffiepads, mail maar als je'r wil...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

boldy

er gaat zeker niks boven en vers gezet bakkie pleur maar ik drink thuis tog altijd senseo en dan heb ik de koffiepads van de aldi parc extra dark roast.
je moet tog zeker wel de extra dark roast hebben van pads van welk merk dan ook anders is het flauw .  de 3 in 1 koffie heb ik voor het eerst gedronken toen ik in de filippijnene was  ,nou ik moet zeggen samen met me moeder dat we nog nooit zo een smerig bakje pleur hebben gedronken  ,heb ut weggepleurd bah zeg .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Danny

Ik ben ongeveer 9 maand op de Filippijnen geweest,ben een hevige Senseodrinker want heb het niet gemist,ook het warme ligbad niet,het was leuk er in Belgie terug in te duiken maar wanneer je daar bent mis je het niet echt vind ik...

buizesmurf

De senseo,s zijn ondertusen bij yepyep geariveerd.Het koste ons slechts 2 dagen om alles in orde te krijgen via LBC.Het is dus niet altijd kommer en kwel hier.
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch