gsm verkeer filipijnen naar belgie en onderhoudsloon tijdens mijn afwezigheid

Gestart door extremebuddy, vrijdag 25 februari 2011, 06:25:41

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Nou niet overal kan je ze meenemen. Hier in de Why Not in Dumaguete bestaat er geen "BAR-FINE" waarbij je de waitresses kan meenemen. Zelfs in Karaoke en Kustahl bar niet Maar in aldere plaatsen weer wel zoals "SILVER DOLLAR" in Cebu, maar ik ben daar nog nooit binnen geweest omdat ik nooit een "bar-hopper" ben geweest. :neeneenee:

Maar een waitress die uit zichzelf stopt is een aanbeveling natuurlijk :thumb:

Robert

Citaat van: bananacreek op zaterdag 26 februari 2011, 15:30:34
Nou niet overal kan je ze meenemen. Hier in de Why Not in Dumaguete bestaat er geen "BAR-FINE" waarbij je de waitresses kan meenemen. Zelfs in Karaoke en Kustahl bar niet Maar in aldere plaatsen weer wel zoals "SILVER DOLLAR" in Cebu, maar ik ben daar nog nooit binnen geweest omdat ik nooit een "bar-hopper" ben geweest. :neeneenee:

Maar een waitress die uit zichzelf stopt is een aanbeveling natuurlijk :thumb:

ging ook over angeles. daar kan dat wel in de meeste gevallen.

Rich

Citaat van: extremebuddy op vrijdag 25 februari 2011, 06:25:41
hallo,

- ik ken men meisje in de filipijnen al lange tijd en zijn dolverliefd, maar dat ik ze nu terug moet achterlaten voor 3 maand is een hel. binnen 3 maand trouwen we wel,

- maar denk dat ze nu wel effectitief gestopt is, je moet ergens starten met vertrouwen als je wil trouwen hé

-  men moet ergens starten met vertrouwen hé....ik ben echt wel verliefd en denk dat zij dat ook wel zo voelt, maar het blijft natuurlijk opbouwen denk ik voor beide partijen.


Extremebudy ieder doet wat ie wil, maar als ik sommige posts van je lees dan heb ik toch mijn bedenkingen hoor. Even samenvatten zoals ik het lees.

Jullie zijn dolverliefd en gaan binnen 3 maanden trouwen, ze werkt in een bar maar je weet niet zeker of ze al gestopt is. ( Je denkt het) Het vertrouwen moet nog starten.

Je bent echt wel verliefd ( zou er nog moeten bijkomen als je gaat trouwen) en je denkt dat zij het ook wel zo voelt. enz enz.
En dan dat woord " onderhoudsloon" in de titel van je topic ( En je weet niet eens of de liefde van 2 kanten komt)


Echt, ik snap het soms niet meer hoor  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Rich de Nederbelg.

Digos

Het gaat hier ook weer blijkbaar uitdraaien op een bar topic, wat niet de bedoeling is van de vraagsteller.

Nou extremebuddy ik wens je natuurlijk ook alle geluk en liefde toe, maar heb zo men bedenkingen (maar ik kan verkeerd zijn hé)

Ik ben nooit niet verder geweest in bars dan de plaatselijke sari sari......en daar hadden ze ook een Mama San die de opdienende girls regelde.  :ikkeniebegrijp:

Als ik je eerste posting lees.....eerder een vraag......dan geef je in dezelfde posting al reeds zelf een antwoord op je vraag......niet inhalen verboden......doe het niet.

Kan Rich alleen maar bijstaan.....alles draait maar rond "denk" en "vermoedens".

De vorm "onderhoudsloon" past ook niet.

De eerste posting van jou hier, moet het allemaal positief overkomen, maar is niet zo als je tussen de lijnen leest.

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

klootzakken (voorheen Jens)

wat maakt het uit of ze nu wel of niet de hoer uithangen , als jij er mee leven kan is er niets mis mee. maar als je het weet dan mag je het na een evt huwelijk haar nooit meer voor de voeten gooien. zo simpel is het. [je weet het immers] en wat het vertrouwen betreft , tsja je moet toch ergens beginnen he.
ik kan en wil de filippijnse dames in ned of belgie niet allemaal over een kam scheren , en de meeste dames zullen ook niets van doen hebben gehad met een bar of andere vorm van prostituti in de filippijnen . maar ik wil ze ook niet de kost geven die wel in het vak hebben gezeten. hier is in mijn ogen niets mis mee zolang de meisjes eerlijk zijn tegen over jou .
dat verhaaltje van ik werk alleen agter de bar en only in de bediening , tsja dat zeggen ze allemaal en daar geloof ik niet in.
kijk als wij mannen naar zo,n bar gaan dan gaan wij er maar voor 1 ding heen  :copulatie: nadien zijn wij er in veel gevallen trots op en vertellen in geuren en kleuren aan ivt vrienden hoe goed zo,n meisje wel was [ of slecht ] . maar het meisje in kwesti wordt afgedaan al viese stink hoer [DIT KLOPT VAN GEEN KANT] zo,n meisje is ook maar een mens die veelal anders wil maar gedwongen door armoe het leven in moet. voorlopig is het nog aaltijd eerlijk werk . een ander mag hier gerust anders over denken geen probleem .

En laten we eerlijk zijn, wie van jullie weet wie er allemaal voor je huwlijk op je vrouw heeft zitten te rammen . daar willen wij mannen niet aan denken.
of zie ik dat verkeerd? . nee alleen wij mannen mogen dat.

je hebt natuurlijk ook ras hoeren , die krijg je zowiezo niet uit het vak.

laten wij blij zijn dat er hoeren zijn  :thumb:

EXTREMEBUDDY succes met je meisje , en trek het je niet aan wat een ander zecht. een vrouw is een vrouw ongeacht wat ze in de doos hebben gehad , even met een washandje door de glip en ze zijn weer als nieuw. aan jou de keuze of jij er mee leven wil en kan.

jens.......

 
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Rich

Citaat van: jens op zondag 27 februari 2011, 09:20:43
wat maakt het uit of ze nu wel of niet de hoer uithangen , als jij er mee leven kan is er niets mis mee. maar als je het weet dan mag je het na een evt huwelijk haar nooit meer voor de voeten gooien. zo simpel is het. [je weet het immers] en wat het vertrouwen betreft , tsja je moet toch ergens beginnen he.
ik kan en wil de filippijnse dames in ned of belgie niet allemaal over een kam scheren , en de meeste dames zullen ook niets van doen hebben gehad met een bar of andere vorm van prostituti in de filippijnen . maar ik wil ze ook niet de kost geven die wel in het vak hebben gezeten. hier is in mijn ogen niets mis mee zolang de meisjes eerlijk zijn tegen over jou .
dat verhaaltje van ik werk alleen agter de bar en only in de bediening , tsja dat zeggen ze allemaal en daar geloof ik niet in.
kijk als wij mannen naar zo,n bar gaan dan gaan wij er maar voor 1 ding heen  :copulatie: nadien zijn wij er in veel gevallen trots op en vertellen in geuren en kleuren aan ivt vrienden hoe goed zo,n meisje wel was [ of slecht ] . maar het meisje in kwesti wordt afgedaan al viese stink hoer [DIT KLOPT VAN GEEN KANT] zo,n meisje is ook maar een mens die veelal anders wil maar gedwongen door armoe het leven in moet. voorlopig is het nog aaltijd eerlijk werk . een ander mag hier gerust anders over denken geen probleem .

En laten we eerlijk zijn, wie van jullie weet wie er allemaal voor je huwlijk op je vrouw heeft zitten te rammen . daar willen wij mannen niet aan denken.
of zie ik dat verkeerd? . nee alleen wij mannen mogen dat.

je hebt natuurlijk ook ras hoeren , die krijg je zowiezo niet uit het vak.

laten wij blij zijn dat er hoeren zijn  :thumb:.  

EXTREMEBUDDY succes met je meisje , en trek het je niet aan wat een ander zecht. een vrouw is een vrouw ongeacht wat ze in de doos hebben gehad , even met een washandje door de glip en ze zijn weer als nieuw. aan jou de keuze of jij er mee leven wil en kan.

jens.......

 

- Op je vrouw heeft zitten rammen?
- Een vrouw een vrouw ongeacht wat ze in de doos heeft gehad?  Ongeacht?..   Dat noem ik dan een del en is voor mij geen vrouw. Doos? mmmmm :confused2:

Het niveau gaat de goeie kant op als ik het zo bekijk.  :confused2:     Beetje respect graag. :jajaja:



Rich de Nederbelg.

boldy

 :lachen: zo zo das klare taal jens  maar ben het wel met je eens dat als je er vanaf weet als ze dat soort werk doen  en je hebt er geen problemen mee , nou wat dan nog .
extremebuddy je moet gewoon je eigen gevoel volgen je weet het het beste wat je voelt of wat . het is natuurlijk goed dat ze antwoorden geven op de vragen die je hier stelt en ze je waarschuwen voor evetuele gevaren , je moet er mee doen wat je zelf wilt het is en blijft natuurlijk jou beslissing .

iedergeval veel suc6 and keep us posted , iff u want offcourse
het leven is net een lul keihard en veel te kort

kristof19

Citaat van: extremebuddy op vrijdag 25 februari 2011, 06:25:41


Mijn vriendin vertrouw ik enorm omdat ik ze al jaren ken via de vrouw van mijn pa die er al 15 jaar mee getrouwd is met zijn vrouw, maar om rond te komen voor ze mijn vertrouwen had werkte ze als gewone opdienster in een bar, maar was enkel maar opdienen en wil dat wel geloven, want je kan niet continue wantrouwig worden op alles, maar toch vond ik het de kat bij de melk zetten en haar baas begon te zagen om barfine te doen en dat wou ze niet omdat ze mij had.

Citaat van: jens op zondag 27 februari 2011, 09:20:43
wat maakt het uit of ze nu wel of niet de hoer uithangen , als jij er mee leven kan is er niets mis mee. maar als je het weet dan mag je het na een evt huwelijk haar nooit meer voor de voeten gooien. zo simpel is het. [je weet het immers] en wat het vertrouwen betreft , tsja je moet toch ergens beginnen he.

Blijkbaar is extremebuddy er wel mee bezig of dit de waarheid is of niet. Hij wil wel geloven dat zijn vriendin geen barfine deed maar heeft hierover toch negatieve gedachten en twijfels.

Aan jou extremebuddy om eventjes bij uzelf na te gaan of je met de relatie zou kunnen doorgaan indien ze eventueel wel barfine zou gedaan hebben. Want zoals u reeds aangaf " ik hou niet van de kat bij de melk te zetten". Als zij zegt dat ze geen barfine gedaan kan u dit dan geloven en dit volledig de rug toekeren of als u met uw twijfels blijft zitten kan je er dan meeleven zodat negatieve gevoelens de bovenhand niet krijgen in uw relatie?

Groetjes


spo0n

De meeste daar liegen over hun geschiedenis. Ze zeggen gewoon wat "JIJ" wilt horen, alleen maar positieve dingen. Ik heb het al meegemaakt! En liegen is bij hun heel normaal, zeker als het in hun voordeel uitkomt!

Mawibata

Citaat van: Rich op zondag 27 februari 2011, 11:32:02




- Op je vrouw heeft zitten rammen?
- Een vrouw een vrouw ongeacht wat ze in de doos heeft gehad?  Ongeacht?..   Dat noem ik dan een del en is voor mij geen vrouw. Doos? mmmmm :confused2:

Het niveau gaat de goeie kant op als ik het zo bekijk.  :confused2:     Beetje respect graag. :jajaja:






Wat jens verteld is een waarheid als een koe.   :jajaja:


Alleen de prijs letterkunde heeft hij (nog) niet gewonnen.    :lachen:



Trek het je niet aan jens, we weten wat je bedoeld, en dat is het belangrijkste.   :thumb:


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.