goed en prijselijk resort om na trouw wat dagen honeymoon te doen?

Gestart door extremebuddy, vrijdag 25 februari 2011, 07:57:28

Vorige topic - Volgende topic

extremebuddy

Citaat van: xav op vrijdag 25 februari 2011, 08:52:46
is een beetje moeilijk om daar antwoord op te geven buddy als we geen budget weten... wat wil je uitgeven per nacht..? er zijn zoveel mooie plaatsen in de phils... persoonlijk kan ik coron op palawan aanraden, andere leden zullen dan weer andere plaatsen aanraden...

ik dacht tot max 4000 PES per nacht, waar je plezier kunt maken met je vriendin maar ook kunt genieten van rust en waar je watersporten zoals jetski and bananaboat kan doen

xav

Citaat van: extremebuddy op zaterdag 26 februari 2011, 07:05:52
Citaat van: xav op vrijdag 25 februari 2011, 08:52:46
is een beetje moeilijk om daar antwoord op te geven buddy als we geen budget weten... wat wil je uitgeven per nacht..? er zijn zoveel mooie plaatsen in de phils... persoonlijk kan ik coron op palawan aanraden, andere leden zullen dan weer andere plaatsen aanraden...

ik dacht tot max 4000 PES per nacht, waar je plezier kunt maken met je vriendin maar ook kunt genieten van rust en waar je watersporten zoals jetski and bananaboat kan doen


persoonlijk ken ik maar 1 plaats waar je die watersporten kan doen... en dat is boracay... mooi eiland maar te druk voor mij...

Robert

voor 4000 per nacht kan je zat resorts boeken, dat mag geen enkel probleem zijn.