Reisverslag Manila-Baguio-Subic Bay-Tagaytay-Manila

Gestart door Koen, zaterdag 26 februari 2011, 09:28:27

Vorige topic - Volgende topic

xav

subic safari is idd wel eens de moeite... ben er vorig jaar denk ook es 3 dagen geweest... ocean adventure is ook een bezoek waard...

bruno13

heel mooi koen

ik ga op 4 april voor 3 maand naar phil   ,ik zou graag naar baguio  gaan  ,bonoc etc,heb jij een goeie route
bruno


Koen

Dag Bruno,

Ik ben vanuit Pasay vertrokken naar Baguio met busmaatschappij Victory Liner. Zij verzorgen o.m. een sneldienst tussen Pasay en Baguio, sneldienst wil zeggen: de bus stopt 1 keer. Zij rijden met een zogenaamde deluxebus. Dit is een airco bus met per rij maar 3 zetels (2 zetels - gang - 1 zetel)
Normaal moet je reserveren voor een plaats op de deluxebus, maar de dag voordat we vertrokken heb ik gebeld. Reservatie was niet nodig, maar we zijn toch maar op tijd naar de terminal van Victory Liner vertrokken.
Normaal tarief was 710 php/ticket, maar ze gaven een korting van 20 php omdat er geen toilet in de bus was. In deze prijs zit ook een flesje water van 0.5l, en ook was er een hostess aanwezig. Wat zij juist deed, dat weet ik niet?
Deze bus rijdt snel, en steekt alle ander verkeer voorbij. Het is geen bus die aanhoudend stopt om mensen op te pikken...

Helaas ben ik niet verder geraakt dan Bagiuo. Maar als je interesse hebt in een kaart van de regio Banaue-Bontoc-Sagada dan wil ik ze je gerust via e-mail bezorgen.

Groeten
Koen

Rich

Citaat van: Koen op maandag  7 maart 2011, 21:13:13
en ook was er een hostess aanwezig. Wat zij juist deed, dat weet ik niet?

Groeten
Koen


  :lachen: :lachen:
Rich de Nederbelg.