Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Waar schoenen kopen met kleine maat

Gestart door tillschweiger, maandag 28 februari 2011, 11:50:12

Vorige topic - Volgende topic

tillschweiger

Hallo allemaal

Heeft iemand al een goede winkel gevonden waar we schoenen met kleine maten, va. maat 34, kunt kopen voor onze asawa's.
Ben nu vaak tegen het antwoord  ga maar op de kindersfdeling kijken aangelopen, maar als je een "nette" schoen wil hebben is dat niet de oplossing.

met vriendelijke groet,

Rob

josv

Rob, ik neem aan dat je het hebt over schoenen kopen in  :belgiesmiley:   :biggrinn: !! Btw,  :welcome: op dit forum !!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

jiggy

Ha, Rob,

sorry dat ik geen antwoord weet, maar... ik zit eigenlijk met dezelfde vraag. Mijn vriendin Sandra heeft ook een 34 , en het is bij haar bezoek hier inderdaad niet evident gebleken een damesschoen te vinden in die maat.

Ik wacht benieuwd af naar positieve reacties op je (niet alledaagse) vraag.

Arsène

Johan En Elvie

Zie daar dit probleem komt me heel bekend voor, ikzelf heb een 37,5 wat voor een man helemaal te klein is, ik vind dus ook geen deftige schoenen.
Vroeger toen ik een subtopatleet was liep ik altijd mijn wedstrijden en trainingen met vrouwenschoenen maar zelfs de meeste mannen konden me niet volgen dus problemen hiermee had ik niet en sportschoenen voor vrouwen of mannen zien er bijna hetzelfde uit dus was klein probleem.
Veel meer een probleem is natuurlijk mijn nette zondaagse schoenen die ik dus niet kan vinden in mijn maat, kan moeilijk met vrouwenschoenen rondhupellen hehe.
Ik daag dus meestal sportschoenen en kinderschoenen die toch een klassiek uitzicht hebben zonder bloemetjes of zo.

Lange tijd geleden heb ik wel eens een artikel gelezen van een winkel in het Gentse waar die mensen terrecht kunnen met een uitzonderlijk grote of kleine maat maar ben helemaal die naam van die winkel vergeten kan hier dus niet verder helpen ben er zelf nooit geweest omdat ik altijd toch wel iets vind die bij me past.

Die meisjes met een kleine maat kunnen misschien eens langsgaan in een grote sportwinkel waar je meestal toch wel kinderschoenen of sportschoenen vind die hun wel kunnen bekoren.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

opinie

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Digos

#5
CitaatHeb je er de benen niet voor dan?

Och.....als ie zich een ladyshave aanschaft zie ik geen enkel probleem.

Maar alle gekheid op een stokje....het is bij ons hier in  :belgiesmiley: toch ook altijd een probleem om schoenen voor de asawa te vinden.

Maatje 35....36, dan beland je altijd in de kinderafdeling.

Ze vind altijd wel haar goesting maar dan start het vanaf maat 37....en dan is het den tand uittrekken.

Ok schoenen kopen in de phils, want daar vind je wel die maten.......is het ook niet.

Je koopt daar dan schoenen en na heel korte tijd zijn ze kapot, de herstelling hier in  :belgiesmiley: kost dan meer soms dan de schoenen daar hebben gekost.....dus dat brengt ook geen aarde aan de dijk.

Andersom kan ik in de phils ook geen schoenen kopen, buiten slippers.

Life is not easy.

LIVE ONCE - LIVE IT

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

tillschweiger

Hallo allemaal,

Ben vandaag met mijn vrouw bij Renzi in Waterschei geweest en ze is geslaagd een keuze te maken in maat 34 :applaus:
De bediening is top, zelfs in het engels en echt een ruime keus, niets is te veel voor de bediening, heeft een helehoop paren uit het magazijn gehaald om te passen.
Ze heeft ons ook ingeschreven om open deur dagen en aanbiedingen bekend te maken.
Voor ons een echte aanrader :thumb:

Rob

Luke

Citaat van: tillschweiger op donderdag 17 maart 2011, 16:38:56
Hallo allemaal,

Ben vandaag met mijn vrouw bij Renzi in Waterschei geweest en ze is geslaagd een keuze te maken in maat 34 :applaus:
De bediening is top, zelfs in het engels en echt een ruime keus, niets is te veel voor de bediening, heeft een helehoop paren uit het magazijn gehaald om te passen.
Ze heeft ons ook ingeschreven om open deur dagen en aanbiedingen bekend te maken.
Voor ons een echte aanrader :thumb:

Rob

Dus elk weekend nu naar Waterschei....  :haha:

Rich

Citaat van: tillschweiger op donderdag 17 maart 2011, 16:38:56
Hallo allemaal,

Ben vandaag met mijn vrouw bij Renzi in Waterschei geweest en ze is geslaagd een keuze te maken in maat 34 :applaus:
De bediening is top, zelfs in het engels en echt een ruime keus, niets is te veel voor de bediening, heeft een helehoop paren uit het magazijn gehaald om te passen.
Ze heeft ons ook ingeschreven om open deur dagen en aanbiedingen bekend te maken.
Voor ons een echte aanrader :thumb:

Rob


Nog maar eens het bewijs hoe belangrijk een goeie service is. Alweer een klant tevreden, en door zijn post op het forum zullen ze in Waterschei aardig wat klanten winnen. :thumb:

Rich de Nederbelg.