Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Qatar Airways

Gestart door popcorn, dinsdag 1 maart 2011, 20:12:39

Vorige topic - Volgende topic

buizesmurf

Verschil zit in het type toestel.Etiad heeft voor Manila de 777 van boeing,Qatar toch voor cebu was airbus 300.Persoonlijk vind ik de 777 een van de aangenaamste toestellen om met te vliegen.....
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

Digos

Probeerde vandaag een vlucht te boeken met Qatar voor men asawa voor de eindejaarsperiode via internet.......is het goedkoopste ticket voor die periode.

Alles netjes ingevuld tot het op betalen aankwam......visa.....no problem, maar de kaarthouder moet wel zelf dan meereizen en kaart kunnen laten zien....anders gaat het niet

Vind ik nu niet echt klantvriendelijk  :negatief: ticket is betaald wat is voor de rest het probleem.
LIVE ONCE - LIVE IT

Phille

Citaat van: Digos op donderdag 23 juni 2011, 00:16:36
Probeerde vandaag een vlucht te boeken met Qatar voor men asawa voor de eindejaarsperiode via internet.......is het goedkoopste ticket voor die periode.

Alles netjes ingevuld tot het op betalen aankwam......visa.....no problem, maar de kaarthouder moet wel zelf dan meereizen en kaart kunnen laten zien....anders gaat het niet

Vind ik nu niet echt klantvriendelijk  :negatief: ticket is betaald wat is voor de rest het probleem.

Bij Etihad precies hetzelfde, als ik de vlucht voor cristy boekte kreeg precies dezelfde melding. Na een telefoontje met Etihad werd mij verteld dat ik mezelf moest aanbieden voor een credit card check, heb ik dan ook gedaan. Nadien kreeg ik nog te horen dat zij ook een kopie van mijn kaart moet kunnen voorleggen. Wetende dat ik zelf al ettelijk malen met diezelfde kaart verschillende vluchten bij Etihad geboekt heb. Klantvriendelijkheid troef!  :negatief: :negatief: :negatief:

Robert

Citaat van: Phille op donderdag 23 juni 2011, 03:18:49
Citaat van: Digos op donderdag 23 juni 2011, 00:16:36
Probeerde vandaag een vlucht te boeken met Qatar voor men asawa voor de eindejaarsperiode via internet.......is het goedkoopste ticket voor die periode.

Alles netjes ingevuld tot het op betalen aankwam......visa.....no problem, maar de kaarthouder moet wel zelf dan meereizen en kaart kunnen laten zien....anders gaat het niet

Vind ik nu niet echt klantvriendelijk  :negatief: ticket is betaald wat is voor de rest het probleem.

Bij Etihad precies hetzelfde, als ik de vlucht voor cristy boekte kreeg precies dezelfde melding. Na een telefoontje met Etihad werd mij verteld dat ik mezelf moest aanbieden voor een credit card check, heb ik dan ook gedaan. Nadien kreeg ik nog te horen dat zij ook een kopie van mijn kaart moet kunnen voorleggen. Wetende dat ik zelf al ettelijk malen met diezelfde kaart verschillende vluchten bij Etihad geboekt heb. Klantvriendelijkheid troef!  :negatief: :negatief: :negatief:

Daar gaat het niet om, is tegen creditcard fraude, ik kan me er wel iets bij voorstellen.

Phille

Citaat van: Robert op donderdag 23 juni 2011, 17:38:28
Citaat van: Phille op donderdag 23 juni 2011, 03:18:49
Citaat van: Digos op donderdag 23 juni 2011, 00:16:36
Probeerde vandaag een vlucht te boeken met Qatar voor men asawa voor de eindejaarsperiode via internet.......is het goedkoopste ticket voor die periode.

Alles netjes ingevuld tot het op betalen aankwam......visa.....no problem, maar de kaarthouder moet wel zelf dan meereizen en kaart kunnen laten zien....anders gaat het niet

Vind ik nu niet echt klantvriendelijk  :negatief: ticket is betaald wat is voor de rest het probleem.

Bij Etihad precies hetzelfde, als ik de vlucht voor cristy boekte kreeg precies dezelfde melding. Na een telefoontje met Etihad werd mij verteld dat ik mezelf moest aanbieden voor een credit card check, heb ik dan ook gedaan. Nadien kreeg ik nog te horen dat zij ook een kopie van mijn kaart moet kunnen voorleggen. Wetende dat ik zelf al ettelijk malen met diezelfde kaart verschillende vluchten bij Etihad geboekt heb. Klantvriendelijkheid troef!  :negatief: :negatief: :negatief:

Daar gaat het niet om, is tegen creditcard fraude, ik kan me er wel iets bij voorstellen.

Dat weet ik ook wel, en het is een goeie zaak dat men een strenge controle uitvoert op betaling dmv een credit card, daar is niets verkeerd mee. Echter, wanneer ik mij kaart gebruik moet ik nog een extra controle procedure door, met name mijn digipass gebruiken; dus het moet al heel straf zijn dat men die digipass ook nog eens in z'n bezit heeft. Vervolgens heb ik ook nog een frequent flyer programma waar men perfect kan nakijken welke vluchten ik reeds genomen heb en met welke credit card dit betaald geweest is. Ik ben ermee eens dat men streng toeziet op het gebruik van credit cards, maar zoals ze het nu doen is het zwaar overdreven, ik heb haast het gevoel dat ze de klanten als potentiele criminelen beschouwen.

Als ik dit even oplijst:

- Boeking op site van Etihad, aangelogd met frequent flyer nummer, hiervoor moet men ook een paswoord gebruiken (check 1)
- Na ingave van credit card gegevens, controle via digipass, dus ook een paswoord nodig (check 2)
- Credit card check in eigen persoon in de luchthaven (check 3)
- Kopie van credit card bij het inchecken (check 4)

Kweet niet hoor, maar ik ben toch nog altijd wel een klant hé ...  :weetikniet:


Rich

Citaat van: Phille op donderdag 23 juni 2011, 17:54:36

Kweet niet hoor, maar ik ben toch nog altijd wel een klant hé ...  :weetikniet:


Dus koning ook nog, het kan niet op met al die bijnamen  :lachen:
Rich de Nederbelg.

Phille

Citaat van: Rich op donderdag 23 juni 2011, 18:07:06
Citaat van: Phille op donderdag 23 juni 2011, 17:54:36

Kweet niet hoor, maar ik ben toch nog altijd wel een klant hé ...  :weetikniet:


Dus koning ook nog, het kan niet op met al die bijnamen  :lachen:

Goh, maar dan snap ik het Rich, ne koning heeft helaas niks te zeggen ...  :lachen:

Rich

Zoooooooooo, dat heb je snel door  :lachen: :lachen:
Rich de Nederbelg.

Pjottr

Ben nu met Ethiad naar Brussel en terug gevlogen. Alleen in Manila werd mij naar mijn Credit Crd gevraagd.In Brussel voor de terugvlucht niet.
Vroeg aldaar of ze mijne Credit Card wilde zien maar het antwoord was Niet nodig. Wel werd gevraagd wanneer ik terug kwam. Men kon kennelijk niet zien dat dit mijn retourvlucht was. Moest daarom wel mijn I Card  in Brussel tonen. Verder geen problemen eigenlijk
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.