Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

KLM

Gestart door Digos, woensdag 29 april 2009, 10:14:39

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Telt een annulatieverzekering niet enkel voor je vertrek? Ik denk dat je voor wanneer er iets gebeurd bij terugkeer je een reisverzekering moet hebben...
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

opinie

Citaat van: Luc op maandag 26 oktober 2009, 08:03:39
een reisverzekering moet hebben...

Ik dacht het ook. Annuleren houdt in alles annuleren. Een verschuiving van de vertrekdatum zou toch via het reisbureau kunnen, vermoed ik.
Een beetje goede wil en een vrije plaats mits je niet precies op één bepaalde dag wil vertrekken.

Een claim dat je ziek bent, dient natuurlijk gestaafd te worden met een aannemelijke doktersverklaring.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Digos


Annuleren of wijzigen van je KLM ticket hangt af van waar je het ticket geboekt hebt en is ook afhankelijk van de tariefvoorwaarden van je ticket.

In jouw geval zal je via de reisagent moeten gaan om misschien je ticket nog te kunnen wijzigen.


KLM zegt er het volgende over

"Voor het wijzigen of annuleren van tickets die zijn geboekt bij een reisagent, kunt u terecht bij de desbetreffende reisagent."

Bron: KLM


Dus alles zal afhangen van je reisagent.


O0


LIVE ONCE - LIVE IT

Rich

Citaat van: Luc op maandag 26 oktober 2009, 08:03:39
Telt een annulatieverzekering niet enkel voor je vertrek? Ik denk dat je voor wanneer er iets gebeurd bij terugkeer je een reisverzekering moet hebben...

Een reisverzekereing is sowieso aan te raden, en heeft verder niets te maken met annulatie of dergelijke.

Annulatieverzekering dient voor in het geval van ziekte van jezelf, of overlijden van een naast familielid en dergelijke meer, en is normaal gezien ook van toepassing op de terugvlucht.



Rich de Nederbelg.

stip66

Retour Manila — Brussels Etihad Airways via Abu Dhabi
  2  EY 421 L 13NOV 5 MNLAUH HK1          0105 0605   77W E 0                   
  3  EY 055 L 13NOV 5 AUHBRU HK1          0900 1320   332 E 0                   
  6 RIR TICKET TARIFF EUR 280,-                                                 
  7 RIR TAXES EUR 70,-                                                         
  8 RIR PTA TAX EUR 45,-                                                       
  9 RIR RESERVERINGSKOSTEN EUR 30,-                                             
10 RIR TOTALE REISSOM EUR 425.00 


Heb dan toch de beslissing genomen om 2 weken langer te verblijven.  :applaus: :applaus:

Robert

dat is een mooie prijs, overigens had je mariton beter even kunnen bellen, ik denk dat het vaak wel kan, ook met goedkoop ticket, want daar verdienen ze ook weer aan. maar, dat had je ook een hoop gekost, je hebt nu een mooi alternatief, en je weet meteen voor de volgende keer dat je wat langer moet gaan.
etihad is een prima maatschappij overigens.

Roland

Zowiezo heeft Etihad vaak mooie aanbiedingen krijg ik in de gaten. We hebben nog het idee in het achterhoofd om volgend jaar rond april-mei-juni te gaan dus ben benieuwd wat dan de prijs is.

CitaatRetour Manila — Brussels Etihad Airways via Abu Dhabi
  2  EY 421 L 13NOV 5 MNLAUH HK1          0105 0605   77W E 0                   
  3  EY 055 L 13NOV 5 AUHBRU HK1          0900 1320   332 E 0                   
  6 RIR TICKET TARIFF EUR 280,-                                                 
  7 RIR TAXES EUR 70,-                                                         
  8 RIR PTA TAX EUR 45,-                                                       
  9 RIR RESERVERINGSKOSTEN EUR 30,-                                             
10 RIR TOTALE REISSOM EUR 425.00 

Waar heb je dit overigens geboekt?
Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

stip66


Robert

Zowiezo heeft Etihad vaak mooie aanbiedingen krijg ik in de gaten. We hebben nog het idee in het achterhoofd om volgend jaar rond april-mei-juni te gaan dus ben benieuwd wat dan de prijs is.

Dan zou ik even ook kijken naar Malaysian Airlines, zitten rond de 600 euro voor die periode.
Veel goedkoper zal je het denk ik niet krijgen.

Digos


@ stip66

Zoals ik kan begrijpen heb je je retour van KLM laten vallen en een nieuwe vlucht geboekt met Ethiad aan 425â,¬ one way wat ook best prijzig is.

Wat is of was de reden dat je je retourticket van KLM niet wilt of kon gebruiken (veranderen) misschien?  :ikkeniebegrijp:

O0

PS: Ik begrijp ook wel dat je ten alle kosten langer wilt blijven.

LIVE ONCE - LIVE IT