Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

KLM

Gestart door Digos, woensdag 29 april 2009, 10:14:39

Vorige topic - Volgende topic

stip66

@ Digos

Herboeken ging volgens Mariton niet daar het een promo vlucht was ( â,¬ 573 ).
En aangezien ik vlak voor mijn vertrek werkloos geworden ben, moet ik niet echt met reden terug naar  :belgiesmiley:
Mijn buurvrouw zorgt ervoor dat de stempelkaart tijdig binnen is. ( die ik op voorhand reeds ondertekend had  :biggrinn: )

Vervolgens wou ik ervan profiteren om terug naar 100 Islands te gaan ( 6,000 peso voor 4 personen, met boottocht en overnachting inbegrepen )

En tenslotte vliegt Ethiad over Brussels. Indien ik met KLM de terugvlucht naar home genomen had, stond ik ofwel vanavond in Frankfurt of in het beste geval in AMS te koekeloeren.  :haha:


Robert

goed gedaan, genieten moet je nu, niet uitstellen. en je hebt nu de tijd om langer te blijven, dus van mij heb je groot gelijk. zelf begin dit jaar 2 maanden gegaan, kwam eind februari weer terug, en in april weer gegaan voor een maand. het kon toen, dus heb ik geen spijt van, werd nog volledig door oude werkgever betaald. daar heb ik mening drankje op gedronken.
verder vind ik de prijs voor een enkeltje nog meevallen. en als je geluk heb pak je nog net even een een tyfoon ook mee. check dat even als je op reis gaat, komt er echt weer 1 aan. 

stip66

Heb op de website van Ethiad gezien dat er zelfs een vlucht is van MNL naar BXL voor â,¬ 305,- all included op 17 november.
:thumb:

Roland

#53
Is dat retour en heb je de url van de site?
Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

Rich

Retour??  Nou dat lijkt me wel erg onwaarschijnlijk.
Rich de Nederbelg.

Roland

Je mag toch hopen????  :lachen:
Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

Rich

Tuurlijk, goed dat we' nog een beetje hoop hebben in't leven  :lachen: :happy: :applaus:
Rich de Nederbelg.

stip66

Hehehehehe, nope is oneway Mnl --> Bxl

Mawibata




KLM vervoert als eerste passagiers op biobrandstof




KLM gaat als eerste luchtvaartmaatschappij ter wereld een passagiersvlucht maken in een toestel dat vliegt op biokerosine. Dat maakt KLM vandaag bekend. "Dit is een belangrijke stap op weg naar een emissievrije luchtvaart", verklaart president-directeur Peter Hartman.

Op 23 november zal een Boeing 747 de lucht in gaan met een motor die draait op een mix van de biobrandstof Camelina en fossiele kerosine. De Inspectie Verkeer en Waterstaat in Nederland heeft toestemming gegeven voor de vlucht.
Het aantal passagiers aan boord zal beperkt zijn.

De biobrandstof Camelina wordt gemaakt uit planten. KLM is ook nog bezig met de ontwikkeling van biobrandstof op basis van algen. "We zullen voor het beste product kiezen", zegt een woordvoerster daarover. (anp/adb)
04/11/09 10u48


  :link:



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Digos


KLM Philippines


Low fares for the Holiday Season               



Travelling home or visiting family and friends in Europe this Holiday Season?





LIVE ONCE - LIVE IT