ROUTE MAP's van de Filippijnse vliegmaatschappijen.

Gestart door Mawibata, zondag 13 maart 2011, 17:49:56

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Citaat van: basics op zondag 10 februari 2013, 08:01:44
heb es een vraagje i.v.m vliegen binnen de fillipijnen.
stel je gaat met vliegtuig naar de fillipijnen en je wilt wat island hopping doen...moet je dan al op voorhand vliegtickets bestellen of kan je daar wanneer je wilt naar de luchthaven gaan en daar direct tickets bestellen en dezelfde dag nog vliegen naar bestemming ?

groetjes

Hangt ervan af of er plaats is ...

Hangt er dan vanaf of je op min of meer fixed dates wil vliegen, of of je ginder gewon afwacht wat de volgende dag brengt ... en of je al dan niet aan (soms zogezegde) promo-tarieven wil vliegen ... soms lukt dat en vlieg je echt wel goedkoop.

Om van promo's te genieten zou ik zeker vanuit Europa, en zeker voldoende op voorhand boeken. Gaat probleemloos bij Cabu Pacific en Airphil Express met creditcard, de andere airlines weet ik niet. Als je op fixed dates vliegt (en bvb aansluiting moet hebben in HKG of SIN) zou ik ook vanuit Europa boeken, en dan zeker een dag of drie voor je moet vliegen vlucht gaan (laten) bevestigen (zie mijn 'frats' met Airphil Express in post van vorig jaar)
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ronny55

Citaat van: basics op zondag 10 februari 2013, 08:01:44
heb es een vraagje i.v.m vliegen binnen de fillipijnen.
stel je gaat met vliegtuig naar de fillipijnen en je wilt wat island hopping doen...moet je dan al op voorhand vliegtickets bestellen of kan je daar wanneer je wilt naar de luchthaven gaan en daar direct tickets bestellen en dezelfde dag nog vliegen naar bestemming ?

groetjes
1 dag vooruit dat zou perfect kunnen ....maar vlak voor de reis das bangelijk, alhoewel, mijn Asawa moet al eens voor zaken onverwacht ergens naartoe...over het algemeen lukt het haar om een paar uurtjes voor de vlucht nog te boeken bij een van de airlines...Voor binnenlandse vluchten als ik iemand ga bezoeken boek ik altijd enkel zodat ik mijn retour kan verschuiven ....dat lukt ook goed. De domestiek flights zijn nogal flexibel ......afgelastingen of vertragingen zijn geen uitzondering.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.