geld sturen vanuit Belgie naar de Filipijnen

Gestart door joselito, zaterdag 12 september 2009, 17:30:41

Vorige topic - Volgende topic

Roland

Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

kumusta kayo

JA 3000â,¬ PER MAAND EN DAT EEN GANS JAAR DOOR MAANDELIJKS
Mag dat niet misschien ?
Ik zou wel meer opsturen maar er is een limiete van 3000â,¬ dus moet ik mij aan de regels houden

wispelturig

by money trans is also limited to 3000 a month, for 5 euro charges. you only have to sign a paper als bewijs. I have also argenta account, het is waar dat de transactie is gratis maar het hang er vanaf de banken in de filippijnen hoeveel wissel koers jij krijgt. Niet alle banken geef dezelfde prijs. bij money trans houden ze amper 1 peso. dus het is nog altijd voordelig. Waneer de ontvanger geen bank account is ook geen problem, het kan door to door geliverd worden. gisteren had ik 500 gestuurd naar mijn eigen rekening, ik had 34605, not bad! dus , het schommel nog altijd tussen 69 en 70

Mawibata

Citaat van: kumusta kayo op maandag 21 september 2009, 11:39:06
JA 3000â,¬ PER MAAND EN DAT EEN GANS JAAR DOOR MAANDELIJKS
Mag dat niet misschien ?
Ik zou wel meer opsturen maar er is een limiete van 3000â,¬ dus moet ik mij aan de regels houden



kayo, ik denk dat je verkeerd gelezen hebt.

Het gaat over â,¬ 3.000,00 per maand, en niet maandelijks per jaar.



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Roland

Citaat van: kumusta kayo op maandag 21 september 2009, 11:39:06
JA 3000â,¬ PER MAAND EN DAT EEN GANS JAAR DOOR MAANDELIJKS
Mag dat niet misschien ?
Ik zou wel meer opsturen maar er is een limiete van 3000â,¬ dus moet ik mij aan de regels houden

Sorry dat ik lachte maar ik zou blij zijn als ik â,¬3000 per maand kreeg maar als jij dit kan opsturen dan is dat goed!  :thumb:
Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

Digos


Wel oppassen met uitspraken......

De dienst der belastingen leest ook mee op het internet

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

stip66

Ik heb deze maand â,¬ 750 overgemaakt op haar rekening, om ginds ook al eens een pint te kunnen betalen  :biggrinn:

Heb dit via het internet gedaan ( Bank van De Post ) met ingave van BIC en IBAN van haar rekening. Eenmalige kost van â,¬ 7 voor deze transactie.

Heeft ongeveer 6 dagen geduurd voor het bedrag van PHP 52,000 ( !! ) op haar rekening stond.

Western Union heeft inderdaad als voordeel dat het men het 1 minuut later ginds kan afhalen, maar ik heb bedenkingen bij deze woekeraars.

Ik heb bij de post een wisselkoers van 71 peso / â,¬ gehad, â,¬ 7 kosten.
Bij WU was de koers 53 peso / â,¬ en â,¬ 85 kosten   :denk:

Begrijpen wie begrijpen kan  :ikkeniebegrijp:

Maar tja sommige philippina willen direct over geld kunnen beschikken ginder, onmogelijk om uit te leggen dat ze er via een overschrijving meer aan overhouden  :floet:

ruff rider

Citaat van: stip66 op dinsdag 22 september 2009, 17:42:18
Heb dit via het internet gedaan ( Bank van De Post ) met ingave van BIC en IBAN van haar rekening. Eenmalige kost van â,¬ 7 voor deze transactie.


:hoedjeaf:

Bij welke bank heeft ze daar een rekening? Voor zover ik weet bestond (bestaat) er geen IBAN nummer in de Filippijnen. Indien dit ondertussen wel is zou het de overschrijvingen wel makkelijker maken.

greetz
Ruff Rider

stip66

Ge hebt gelijk.... had enkel een swift code.........

account name : Virginia Villegas
account number : 3-xxx-xxxx-2
bank name : Metrobank
address : Camiling tarlac
swift code : MBTCPHMM


Deze data volstond om via internet geld over te maken

joselito

Hallo Mawibata,

Kan je me vertellen, na overleg met Mihmi natuurlijk, aan welke bankautomaten je geld kan afhalen met een Argenta kaart op de Filipijnen?