Op pensioen/emigreren/wonen in de Filippijnen

Gestart door Rich, woensdag 8 juni 2011, 22:24:54

Vorige topic - Volgende topic

Rich


Announcement for Philippine Retirement Authority & F.A.C. Members
03. June 2011 FAC - Daniel Gonzales

We've got some good news. The Foreign Assistance Center Philippines extended that Service Portfolio. European Retirees or Expats welcome to the Philippines. On the basis of our successes to help Foreigners, we will extend closer Co-Cperation with the Philippine Retirement Authority. On that score, we start our new Internet Platform in German Language on 15. June 2011. Our ambitious goal it is, in the German-speaking part of Europe ( Belgium, Austria, Switzerland, Germany, and the Netherlands ) to present the new Retirement Smile Program, together with the PRA, special customised. Our many good connections will help the Retirees or Expats to make the decision, the Philippines is a save haven and become my new Paradies in Life.

Bron : http://www.foreign-assistance-center.com/
Rich de Nederbelg.

apollo

 :applaus: dat ziet er goed uit he

nog 28 maanden en ik ben hier  :belgiesmiley: ook weg en ga naar de  :smiley-philippines:  :benweg: :liefde:

het zullen nog lange maanden worden vrees ik :denk:

Kano

"Retirement Smile Program" en "New paradise in life"   :floet:  Iemand ervaring met dit FAC?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Phille

Ze zijn al goed geinformeerd heb ik den indruk, België en Nederland beschouwen als een deel van de Duitsprekende regio van Europa, heb ik iets gemist  :weetikniet:

xav

Citaat van: Phille op donderdag  9 juni 2011, 08:54:50
Ze zijn al goed geinformeerd heb ik den indruk, België en Nederland beschouwen als een deel van de Duitsprekende regio van Europa, heb ik iets gemist  :weetikniet:

van zover ik weet heeft ons belgenland toch een duitssprekend deel...

Phille

Citaat van: xav op donderdag  9 juni 2011, 09:08:25
Citaat van: Phille op donderdag  9 juni 2011, 08:54:50
Ze zijn al goed geinformeerd heb ik den indruk, België en Nederland beschouwen als een deel van de Duitsprekende regio van Europa, heb ik iets gemist  :weetikniet:

van zover ik weet heeft ons belgenland toch een duitssprekend deel...

Ja en is Duits zelfs een officiële landstaal, maar wat stelt dat voor, minder dan 1% van de totale bevolking  :jajaja: ... om dan te zeggen dat België behoort tot het Duits-sprekend deel van Europa  :weetikniet:


Luke

Het gaat erom dat ze DUITSsprekende pensionados willen bereiken en die zullen zeer zeker niet goed met het engels overweg kunnen.
End dat 1% van Belgie behoord daar ook bij. Verder moet je daar niets achter zoeken.

Phille

Citaat van: Luke op donderdag  9 juni 2011, 13:39:53
Het gaat erom dat ze DUITSsprekende pensionados willen bereiken en die zullen zeer zeker niet goed met het engels overweg kunnen.
End dat 1% van Belgie behoord daar ook bij. Verder moet je daar niets achter zoeken.

Tgaat erom dat ze Belgie en Nederland beschouwen als duits-sprekende regio en dat is fout, punt andere lijn!  :jajaja:

xav

Citaat van: Phille op donderdag  9 juni 2011, 14:07:26
Citaat van: Luke op donderdag  9 juni 2011, 13:39:53
Het gaat erom dat ze DUITSsprekende pensionados willen bereiken en die zullen zeer zeker niet goed met het engels overweg kunnen.
End dat 1% van Belgie behoord daar ook bij. Verder moet je daar niets achter zoeken.

Tgaat erom dat ze Belgie en Nederland beschouwen als duits-sprekende regio en dat is fout, punt andere lijn!  :jajaja:



dat uw standpunt... als er een regio is die duits spreekt... dan is er een duits sprekende regio...

Luke

Citaat van: Phille op donderdag  9 juni 2011, 14:07:26
Citaat van: Luke op donderdag  9 juni 2011, 13:39:53
Het gaat erom dat ze DUITSsprekende pensionados willen bereiken en die zullen zeer zeker niet goed met het engels overweg kunnen.
End dat 1% van Belgie behoord daar ook bij. Verder moet je daar niets achter zoeken.

Tgaat erom dat ze Belgie en Nederland beschouwen als duits-sprekende regio en dat is fout, punt andere lijn!  :jajaja:


Ga eens naar frankrijk en vraag eens welke taal ze spreken in HEEL Belgie!
Het zelfde in USA... als ze al weten waar Belgie is.