Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Bijlage 3bis/Verbintenis Tot Tenlasteneming

Gestart door AngDavKev, maandag 4 juli 2011, 11:16:27

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Citaat van: AngDavKev op maandag  4 juli 2011, 14:47:04
Citaat van: Phille op maandag  4 juli 2011, 14:24:27
Wat ga je doen wanneer je eigendom niet verkocht geraakt binnen de drie maand? Ze alleen laten terug vliegen?


Inderdaad, dan vlieg ik later terug..

Mijn belangrijkste vraag is of het mogelijk is om document 3bis te regelen vanuit de Filippijnen?


Ja, we zijn op de hoogte van de vele weigeringen.
Maar wie niet waagt, niet wint. *fingers crossed*

Gewoon effe naar je gemeente- of stadhuis diensten bellen dan ben je zeker van een juist antwoord.

AngDavKev

Inderdaad, is misschien het veiligst.

Bedankt voor de hulp!
Think different.

Rich

Citaat van: Phille op maandag  4 juli 2011, 15:17:41


Gewoon effe naar je gemeente- of stadhuis diensten bellen dan ben je zeker van een juist antwoord.


Dat had ik ook verwacht, maar helaas. Ik vroeg bij mij in het gemeentehuis naast een uitreksel uit de burgerlijke stand waar uit blijkt dat ik gescheiden ben, een ongehuwdheidsverklaring. Het antwoord was " Wat is dat? dat hebben wij niet.  Ongelooflijk!
Rich de Nederbelg.

dolfijn76

AngDavKev,

Die akte 3 bis moet van België uit komen.  Wij hebben het in de tijd dan door mijn vader laten doen.  Want de persoon die garant staat moet ook aanwezig zijn in België bij aanvraag document.  Kan misschien veranderd zijn maar denk het niet.  Trouwens wij hebben die document altijd gebruikt met een toeristenvisum ( dit was wel in 2003 en 2004 - in totaal 3 keer aangevraagd en 3 keer goedgekeurd)

Of je een visum voor 3 maanden gaat krijgen is wel de vraag op dit moment.  Eens goedgekeurd heb je altijd nog de mogelijkheid om een verlenging aan te vragen. Uiteraard moet je dan wel een reden hebben. (een verlenging aanvragen is met acte 9 dacht ik)

AngDavKev

@dolfijn76

Oei, daar vreesde ik voor.
IK ga het nog eens navragen maar ik vermoed dat de regeling nog niet zal veranderd zijn.

Heel erg bedankt voor de info  :thumb:
Think different.