Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Magic Sing Karaoke dealer

Gestart door Alinam202, dinsdag 5 juli 2011, 15:35:06

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#10
Ok een klein vraagje omtrent de MAGIC MIC:

Ik vernam in dit topic dat er ook Nederlandstalige songs op staan?

Staan deze twee er ook toevalling op in Karaoke:? :thumb: :thumb: :happy:

Prachtig :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
[yt=640,505]2XMDP9FStRg [/yt]

Een oud kaal manneke, maar hij is nog steeds goed
[yt=640,505]bsDdyNEokkk [/yt]


Hier de originele
[yt=640,505]eWwVzkJws88 [/yt]

Prachjtige tijden waren dat en nu kan je dat terug zien aan de andere kant van de wereld in het Heilige land waar de Bisschoppen SUV's als verjaardags cadeuatje krijgen. :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Ik zou graag een topic willen openen betreffende muziek. Nederlandse, Belgische, Tagalog en Visayan muziek, voor een ieders smaak:

De laatse twee op dit Karaoke topic:
En voor de Belgenmannen en Nederlanders die daar met hun :smiley-philippines: geliefde of echtgenote zitten laat hun maar even van harte meezingen:

[yt=640,505] vqDtHHanuyc[/yt]

Uit gouden tijd van 1979: De BESTE Jukeboxhit:
Imelda Papin: The Queen of the Jukebox :happy: :thumb: :thumb: :thumb:

BAKIT
[yt=640,505]V5cM4eRp5os [/yt]

En nog eentje voor alle  :smiley-philippines: echtgenotes in Marokko, Nederland en Belgie met de groeten van de forum-Klootzak :jajaja: :atyourservice:

Eddie Peregrina (uit de oude doos :happy: :happy:) Maar degene die hij in deze song "omschrijft" heeft waarschijnlijk ook last van TAMPO
[yt=640,505] eCW1HS3mm6A[/yt]



:benweg: :benweg: :benweg:



josv

CitaatIk vernam in dit topic dat er ook Nederlandstalige songs op staan?

Wil Tura ?? Ik vond jou meer 'n Armand typje, beetje blijven hangen in "THE 70's"  :lachen: !!

Zeg nou zelf, als je de lange lokken wegdenkt  :biggrinn:





Pas als Andre Hazes op het reportoire staat ga ik eraan denken om zo'n ding te kopen  :evil:

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Tinulang_Manok

Citaat van: bananacreek op woensdag  6 juli 2011, 14:55:24
Ok een klein vraagje omtrent de MAGIC MIC:

Ik vernam in dit topic dat er ook Nederlandstalige songs op staan?

Staan deze twee er ook toevalling op in Karaoke:? :thumb: :thumb: :happy:

Hier de originele
[yt=640,505]eWwVzkJws88 [/yt]


Peter Koelewijn staat op songchip Dutch 1: http://www.webbyshop.com/magic-sing-song-chips/magic-sing-dutch-1-song-chip.html

Will Tura trouwens ook zie ik nu net, maar dan niet het gevraagde nummer....
Amare et sapere vix deo conceditur

bananacreek

Ok Josv, u heeft erom gevraagd
Ja inderdaad liep ik vroeger met lang haar maar we hadden toen de nozems en de kikkers (lang haar) maar ik ging over tot een vetkuif :happy: :happy:

Ik had lang haar totdat mijn vader er genoeg van had en een bloempot op mijn hoofd zette en alles wat daaronder uit kwam werd wegggehaald :negatief: :negatief: :negatief:

Gemaakt in 2005 maar hij kijkt ook pangit zoals ik  :floet: :floet:  :lachen:
[yt=640,505]UD-24X0EeIU [/yt]

Originele uit 1967
[yt=640,505]37gbAvyzxBM [/yt]

Luc

Citaat van: bananacreek op woensdag  6 juli 2011, 15:53:18

Ja inderdaad liep ik vroeger met lang haar maar we hadden toen de nozems en de kikkers (lang haar) maar ik ging over tot een vetkuif :happy: :happy:


Meer het Provo type misschien?  :biggrinn:



There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek

@Luc: Precies maar kon niet meer op dat woord komen :hoedjeaf: :hoedjeaf: :weetikniet:

Tinulang_Manok

Citaat van: josv op woensdag  6 juli 2011, 15:27:21

Pas als Andre Hazes op het reportoire staat ga ik eraan denken om zo'n ding te kopen  :evil:


Andre Hazes staat op songchip Dutch 2: http://www.webbyshop.com/magic-sing-song-chips/magic-sing-dutch-2-song-chip.html
En ook op songchip Dutch 3: http://www.webbyshop.com/magic-sing-song-chips/magic-sing-dutch-3-song-chip.html

Welk een genot voor de oren  :applaus:

Succes met de aankoop, je asawa zal vast blij zijn  :thumb:
Amare et sapere vix deo conceditur

Amice

 @josv   :lachen: :happy:

Je maakt wat los bij de mensen he   :jajaja:  :haha:

Gratis rijst of niet maar Savory Queen zal nooit meer hetzelfde zijn.


SQ NU OOK MET KARAOKE`


:congratualtionsis0:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

yepyep

Citaat van: Luc op woensdag  6 juli 2011, 16:07:20
Citaat van: bananacreek op woensdag  6 juli 2011, 15:53:18

Ja inderdaad liep ik vroeger met lang haar maar we hadden toen de nozems en de kikkers (lang haar) maar ik ging over tot een vetkuif :happy: :happy:


Meer het Provo type misschien?  :biggrinn:





t' Is nog al een relschopper  :lachen:

jamietagabundok

Die Magic-Sing dingen zijn behoorlijk prijzig  zag ik  :negatief:    http://www.bax-shop.nl/karaoke/magic-sing-et23kh-digitaal-karaoke-systeem

Mijn vriendin in Zamboanga vertelde me dat ze met verjaardagen altijd een videoke huren, dus 3 a 4 keer per jaar, zo een groot ding  Ik heb er foto, s van gezien.

Kost 2000 peso per 24 uur inclusief halen en brengen.  ik dacht ik koop hier een moderne versie , maar ik schrik toch wel van de prijs.  En dan komt er nog een chip voor Tagalog liedjes bij 70 Euro

Zijn die magic- sing in  :smiley-philippines: niet stukken goedkoper. :weetikniet:    Voor mij hoeft het niet, maar ik begreep dat het daar bijna niet mogelijk is een feestje zonder videoke.


  Wat is wijsheid in dit geval ?  huren ze 4 keer per jaar zo een ding daar zijn ze 8000 pisos kwijt = 160 Euro  .Maar gaat er wat stuk moet de eigenaar het repareren.

Ik kom al gauw op 500 euro uit , microfoon plus chip. Dus die zou er dan in 3 jaar uit zijn, maar gaat er wat kapot, dan ook weer kosten.  Wellicht zien mijn vriendin wel kans dat ding aan anderen te verhuren, of is dat niet verstanding  ?  Ik heb zo een ding nooit vastgehad, dus weet niet hoe kwetsbaar die dingen zijn ?

Ik filosofeer maar wat weg, en misschien zie ik ook wel dingen over het hoofd .  Wie heeft wat nuttige info ?