Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Filippino food in Belgium

Gestart door stip66, zaterdag 26 september 2009, 09:28:37

Vorige topic - Volgende topic

stip66

Hallo iedereen, sinds kort is er een nieuw " Philippino Eatery " geopend in Antwerpen, Angles Cafe.

Je kan er dagelijks terrecht voor traditionele Filippijnse gerechten.

Pansit, Adobo, Tilapya,........

Aangeraden wordt om vooraf effe te reserveren omdat alles vers bereidt wordt op nr 0485/12.16.53 of 0484/79.41.24

Dan kom je terrecht bij Alicia of Maria, de eigenaars.

Neen, ik heb geen belangen noch aandelen in Angels Cafe, maar die mensen zij zooooooooooo vriendelijk dat ik het een vermelding vindt hier.

Het adres is:

Angles Eetcafe
Ankerrui 56
2000 Antwerpen


( vlak bij de waaslandtunnel (de konijnenpijp) en de Italielei )

Smakelijk

Stip66

Rich

Goeie tip Stip66,

Ga ik binnenkort is eten   :thumb:
Rich de Nederbelg.

dolfijn76


Mawibata



Werking routeplanner : Op de knop  :Routeplanner:  klikken, dan wordt men naar Googlemaps doorverbonden en hoeft men enkel nog
het vertrekadres in te voeren, en men heeft een routebeschrijving tot aan de deur.







Angles Eetcafe

:Routeplanner:



:daag:



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

stip66

#4
Fantastisch, alleen is Angels wel een 300 tal meter verder aan dezelfde zijde van de Ankerrui. ( voorbij Las Mañias )



Stip66

stip66

#5
Even wat sfeerfoto's toevoegen








Mawibata




Citaat van: stip66 op zaterdag 26 september 2009, 09:28:37
Hallo iedereen, sinds kort is er een nieuw " Philippino Eatery " geopend in Antwerpen, Angles Cafe.

Neen, ik heb geen belangen noch aandelen in Angels Cafe, maar die mensen zij zooooooooooo vriendelijk dat ik het een vermelding vindt hier.





Angeles eetcafe :



Niet alleen het personeel, maar ook de toevallig aanwezige klanten waren zeeeer vriendelijk.

We waren nog maar net binnen, of de baas offerde zich op, om voor ons karaoke te zingen.
Volgens PH normen deed hij dat niet slecht. Soms een duet met zijn zoon, moet kunnen.

En terwijl zijn asawa het eten bereidde, had Mihmi al een gesprekspartner gevonden.
Alhoewel ik er nix van verstond, merkte ik dat ze goed konden opschieten met elkaar.  :friends:

Het eten was lekker, Mimi seafood, en ik een steak op  :smiley-philippines:  wijze.

Het cafe zou ook regelmatig bezocht worden door  :smiley-philippines:  matrozen, die zich hier komen uitleven op de karaoke-machine.     :happy:












Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Rich

Tafeltje voor 4 gereserveerd voor morgenavond. Ben is benieuwd.
Rich de Nederbelg.

Digos


CitaatJe kan er dagelijks terrecht voor traditionele Filippijnse gerechten

Geen sluitingsdag?

En de openingsuren?



LIVE ONCE - LIVE IT

stip66

Citaat van: Digos op vrijdag  4 december 2009, 11:54:23

Geen sluitingsdag?

En de openingsuren?


Nope, alle dagen open.
Openingsuren is a la Philippino  :lachen:
Soms 13uur, soms 16 uur  :haha:
Hangt ervan af tot hoe laat ze hebben meezingen met de zeelui de nacht ervoor  :biggrinn:

Alleszins iedere avond open......
Beste is telefonisch te reserveren met de bazin ( Alicia: 0485 12 16 53 ), dan ben je toch al iets zekerder....  :denk:

Vanavond is er een typische eetavond nl " Eat as much you can " met verschillende gerechten ( ik dacht â,¬ 10 pp )