Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

interview belgie

Gestart door Anakin, donderdag 21 juli 2011, 10:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Citaat van: stijn54 op donderdag 21 juli 2011, 20:51:07
@innka3: eerste huwelijk is op de klippen gelopen om het niet in vervulling gaan van de kinderwens.
Ik huw nog steeds om met mijn echtgenote samen te leven. Als jij dat eerlijk vindt dat men dit niet zegt tegen de vrouw die voor u dat ze niet zal kunnen samen leven of naar België komen ja dan zijn wij uitgepraat.
Ja een van reden op gegeven door DVZ voor de wiegering was dat mijn vrouw een werkvergunning had bekomen!!!! Beter gaan doppen blijkbaar
Groeten

Ksnap het niet goed, als uw vrouw zijnde, van zodra ze in Belgie is, kan ze toch zonder enig probleem gaan werken, heeft ze toch geen werkvergunning voor nodig!  :weetikniet:

Luc

Citaat van: Phille op vrijdag 22 juli 2011, 08:38:02
Citaat van: stijn54 op donderdag 21 juli 2011, 20:51:07
@innka3: eerste huwelijk is op de klippen gelopen om het niet in vervulling gaan van de kinderwens.
Ik huw nog steeds om met mijn echtgenote samen te leven. Als jij dat eerlijk vindt dat men dit niet zegt tegen de vrouw die voor u dat ze niet zal kunnen samen leven of naar België komen ja dan zijn wij uitgepraat.
Ja een van reden op gegeven door DVZ voor de wiegering was dat mijn vrouw een werkvergunning had bekomen!!!! Beter gaan doppen blijkbaar
Groeten

Ksnap het niet goed, als uw vrouw zijnde, van zodra ze in Belgie is, kan ze toch zonder enig probleem gaan werken, heeft ze toch geen werkvergunning voor nodig!  :weetikniet:

Ik weet niet hoe het nu zit maar begin jaren 90 moest je een werkvergunning B aanvragen. Tenzij ze al de Belgische nationaliteit heeft.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Digos

Na onze aankomst in  :belgiesmiley: was men vrouw al na twee maanden aangegeven aan de slag....niks werkvergunning etc....
LIVE ONCE - LIVE IT

Anakin

kunnen ze visum weigeren op basis van geloofovertuiging ?
daar ze mij vrouw in manila vroegen of ik gelovig was en naar de kerk ging .
en daar ik niet naar kerk ga hier.
denken jullie dat ze daardoor visum kunnen weigeren ? .

kristof19

Citaat van: Anakin op zondag 24 juli 2011, 11:07:05
kunnen ze visum weigeren op basis van geloofovertuiging ?
daar ze mij vrouw in manila vroegen of ik gelovig was en naar de kerk ging .
en daar ik niet naar kerk ga hier.
denken jullie dat ze daardoor visum kunnen weigeren ? .


Neen, dit zou een inbreuk zijn op het EVRM

Artikel 9 - Vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst

    Een ieder heeft recht op vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst; dit recht omvat tevens de vrijheid om van godsdienst of overtuiging te veranderen, alsmede de vrijheid hetzij alleen, hetzij met anderen, zowel in het openbaar als privé zijn godsdienst te belijden of overtuiging tot uitdrukking te brengen in erediensten, in onderricht, in praktische toepassing ervan en in het onderhouden van geboden en voorschriften.
    De vrijheid zijn godsdienst te belijden of overtuiging tot uiting te brengen kan aan geen andere beperkingen worden onderworpen dan die die bij de wet zijn voorzien en in een democratische samenleving noodzakelijk zijn in het belang van de openbare veiligheid, voor de bescherming van de openbare orde, gezondheid of goede zeden of voor de bescherming van de rechten en vrijheden van anderen.

Phille

Citaat van: Anakin op zondag 24 juli 2011, 11:07:05
kunnen ze visum weigeren op basis van geloofovertuiging ?
daar ze mij vrouw in manila vroegen of ik gelovig was en naar de kerk ging .
en daar ik niet naar kerk ga hier.
denken jullie dat ze daardoor visum kunnen weigeren ? .


maak u daar maar geen zorgen over Anakin:

Universele verklaring van de rechten van de mens:

Artikel 18.
Een ieder heeft recht op vrijheid van gedachten, geweten en godsdienst; dit recht omvat tevens de vrijheid om van godsdienst of overtuiging te veranderen, alsmede de vrijheid hetzij alleen, hetzij met anderen zowel in het openbaar als in zijn particuliere leven zijn godsdienst of overtuiging te belijden door het onderwijzen ervan, door praktische toepassing, door eredienst en de inachtneming van geboden en voorschriften.

Anakin

dankje wel :)

we weten filipinijn heel gelovig zijn en zo ook de vrouw die interview afnam,
veel vragen werden gesteld of ik gelovig was en naar de miss ging.
ook over huwelijk enzo,en veel van die dingen die met geloof temaken had.
maar gezien ik niet zo gelovig ben al mij vrouw,leek de vrouw niet al te gelukkig met antwoorden die ze daaromtrent gaf
en denk me vrouw ze dan onze visum geweigerd ga worden,hoewel ze veel wist over mij.
over mij family minder daar ze hier in belgie nog niet is geweest.
dus zitten we toch met dubbelgevoel .
als ik hier ervaringen hoor,voel ik me niet echt gerust en ook mij vrouw niet.
ze geeft ook schriftelijk interview gehad van 1 uur ,ze dingen moest opschrijven over mij.
daar ging allemaal vlot.
wat zal doorslag geven ???

groetjes anakin :)