Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

agoda...

Gestart door xav, zaterdag 30 juli 2011, 19:54:29

Vorige topic - Volgende topic

xav

heeft er iemand ervaring met deze booking site...? we willen eens iets anders boeken dan de laatste jaren en agoda heeft toch wel mooie promotie's (toch veel goedkoper dan de site's van de hotels zelf)

heeft er al iemand geboekt met agoda...? wat is je ervaring hiermee...

alvast bedankt...

Koen

Ik heb al tweemaal een reservatie gedaan met Agoda. 't Was wel twee keer bij hetzelfde hotel. Dus ik kan enkel spreken over dat hotel. De boeking via Agoda was een pak goedkoper dan een normale boeking via het hotel. Het juiste prijsverschil weet ik niet meer...

Boeken via Agoda werkt perfect, je neemt de reservatie mee naar het hotel, en dan kan je inchecken. Telkens je een hotel boekt via Agoda, spaar je dollars... en die kan je dan opgebruiken wanneer je wil. Is niet echt veel, maar je krijgt ze toch.

Als ik geboekt had via het hotel, dan was 1x gratis rit luchthaven-hotel in de prijs begrepen. Bij de reservaties die ik heb gemaakt via Agoda, viel de rit luchthaven-hotel wel weg. Ik had die rit niet nodig. Daar zal het verschil in prijs ook wel wat zitten... (Misschien gebeurt dit ook met ontbijt, ....??)

Groeten,
Koen

koy

Naar mijn mening is Agoda goed maar als je puur op prijs vergelijkt is Expedia of RatesToGo meestal nog iets goedkoper.
Bij Agoda komen bij de prijsberekening op het laatst nog enkele kosten bij, dus goed vergelijken is nodig.

Zelf heb ik ervaring met RatesToGo (reeds verschillende maal diverse hotels in PHL geboekt)
www.ratestogo.com

maar de laatste keer heb ik hetzelfde hotel nog pakken goedkoper geboekt via Expedia (was ALTA VISTA de BORACAY Hotel)
www.expedia.be

succes!
leven en laten leven...

xav

#3
thx Koy  :thumb:


het is zo te zien wat zoeken... op de eene site is het eene hotel goedkoper dan de andere... maar ik heb nu wat site's om te vergelijken...

callebaut

#4
Xav .......... misschien heb je ook hier iets aan ...bij de ene zal het iets goedkoper zijn dan bij de andere en vice versa....

http://www.asiatravel.com/?sid=1011&trck=GGGSC50A3962K78897L1&lan=

http://www.asiahotels.com/




yepyep


boldy

ik vind dat er maar weinig hotels te vinden zijn op zulke sites.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Phille

Citaat van: boldy op zondag 31 juli 2011, 06:51:15
ik vind dat er maar weinig hotels te vinden zijn op zulke sites.

Het hangt ervan af naar welke regio je wenst te gaan, het aanbod van hotels in Manilla is behoorlijk groot; daarbuiten wordt het al wat moeilijker. Dat is toch mijn ervaring tot dusver.

Ik heb goeie ervaringen met Expedia, gebruik ik bijna altijd, zowel privé als voor het werk. Met Agoda moet je voorzichtig zijn, op het eerste zicht lijken die goedkoper, maar opt eind komt er nog het een en het ander bij en dan blijkt Expedia dan toch goedkoper te zijn.


xav

het is idd voor enkele dagen in manila...

alvast bedankt voor alle site's... zullen vandaag eens alles vergelijken...

Willy

Tot goede tevredenheid gebruik ik steeds http://www.booking.com/index.html
Is vergelijkbaar met agoda en heeft een groot aanbod

antzan

Wij hebben al 3 x  bij Agoda geboekt . Was altijd prima .
Als je naar Manila gaat ,  zou ik naar Go-hotel gaan .
Kan je rechtstreeks boeken op hun site .
Goedkoper [ in een nieuw hotel ] vind je niet .
Er is gratis Wi-Fi .
Daar zijn wij al 2 x geweest .
Antzan
Foodmaster

xav

Citaat van: antzan op zondag 31 juli 2011, 19:55:45
Wij hebben al 3 x  bij Agoda geboekt . Was altijd prima .
Als je naar Manila gaat ,  zou ik naar Go-hotel gaan .
Kan je rechtstreeks boeken op hun site .
Goedkoper [ in een nieuw hotel ] vind je niet .
Er is gratis Wi-Fi .
Daar zijn wij al 2 x geweest .
Antzan

had ik ook al aan gedacht... maar daar hebben ze geen mini bar op de kamer... ik heb die nodig om mijn medicatie koel te houden...

antzan

XAV  ,  tegenover de receptiebalie  in GoHotel  is  een verkoopsstand ,
deze zal graag je spul in hun koeling leggen ,
en naast de receptie  is de ingang van het
Japanse Cafe-Restaurant .
Ook deze mensen doen bijna alles voor je .
Houd er wel rekening mee , dat als je er langer wilt verblijven ,
er is GEEN kleerkast  of  ophangmogelijkheid .
Best wel lastig voor ons .
Antzan
Foodmaster

Rich

Heb goede ervaringen met Agoda,  Expedia en Asiatravel  :thumb:

Heb mijn hotel een maand geleden geboekt via Agoda.
Ik vroeg gisteren in Crown Regency om een nacht te verlengen, en men raadde mij aan om ook in geval van een verlenging, het te doen via één van  bovenvermelde sites.
Rich de Nederbelg.

xav

Citaat van: antzan op dinsdag  2 augustus 2011, 08:40:36
XAV  ,  tegenover de receptiebalie  in GoHotel  is  een verkoopsstand ,
deze zal graag je spul in hun koeling leggen ,
en naast de receptie  is de ingang van het
Japanse Cafe-Restaurant .
Ook deze mensen doen bijna alles voor je .
Houd er wel rekening mee , dat als je er langer wilt verblijven ,
er is GEEN kleerkast  of  ophangmogelijkheid .
Best wel lastig voor ons .
Antzan

misschien willen deze mensen je wel echt helpen... maar er kan altijd iets gebeuren in zo'n situatie, mag er echt niet aan denken dat deze plots zou verdwijnen of verloren zou gaan(nog niet te spreken over stelen)...

xav

ondertussen is de beslissing gevallen... we gaan een condo huren voor 3 nachten... juist naast greenbelt... 2500P/per nacht... vrouwtje wil niet te ver rijden met de taxi elke keer...