Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Prepaid telefoon PH opwaarderen

Gestart door balikbayan, maandag 1 augustus 2011, 15:48:58

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Citaat van: SaginBanana op woensdag  1 augustus 2012, 12:04:41


200 pesos: BEcharge 3.80 PrepaidUnion 5,00, Verschil 1,20
300 pesos: Becharge 6,00 Prepaidunion 7,00 Verschil 1,00
500 pesos Becharge 10,00 Prepaidunion 10,90 Verschil 0,90
1000 pesos Becharge 19,90 Prepaidunion 20.80 Verschil 0,90

Dus ik stap ook over!

Kunnen die bij becharge rekenen? een keer 200 php + een keer 300 php laden is goedkoper dan één keer 500 php laden ?????  :ikkeniebegrijp:
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Kano

En 5 x P 200 = â,¬ 19, maar P1000 = â,¬ 19.90, verschil van â,¬ 0,90   :ikkeniebegrijp:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

vvjoris

 :lachen:
't zijn misschien Filipino's....no logic....
:lachen:
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

robert van dijck

mij lukt het niet,  niet met becharge, ook niet met aryty  :confused2:  :confused2:  :confused2:

SaginBanana

Citaat van: robert van dijck op woensdag  1 augustus 2012, 13:59:28
mij lukt het niet,  niet met becharge, ook niet met aryty  :confused2:  :confused2:  :confused2:

Als je provider sun smart of globe is zou het moeten lukken mits je mastercard ofzo hebt...

Wel apart trouwens nu je zegt dat het goedkoper is 2 transacties te doen dan 1. Ik heb het idee dat de 200 peso kaart relatief goedkoper is omdat het aanbod daarvan groter is dan 1000 peso opwaardeerkaarten, maar of het daar mee te maken heeft geen idee... Het is ook zo dat bijna alle simkaarten daar geld stelen, dus ik stuur nooit grote bedragen want dat is weggegooid geld.

Ik weet niet hoe ze dan nog winst maken want met de huidige koers is 3,80 zowat gelijk aan 200 pesos... maarja na een bepaalde tijd verloopt dat tegoed, dus daar zal wel veel op gewonnen worden

Luc

Is het niet zo dat een hoger bedrag wel langer geldig blijft? Zo iets van 300 pesos vervalt na 75 dagen en 500 pesos na 120 dagen.

Bij Aryty is dat toch.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

SaginBanana

Citaat van: Luc op woensdag  1 augustus 2012, 20:31:11
Is het niet zo dat een hoger bedrag wel langer geldig blijft? Zo iets van 300 pesos vervalt na 75 dagen en 500 pesos na 120 dagen.

Bij Aryty is dat toch.

Klopt, maar zo lang is dat niet naar mijn weten. Bij Be en PU is het geloof ik maar hooguit 1,5 maand geldig bij 1000 php. Daarnaast, is het vaak al na 2 weken volledig opgegeten/gestolen door allerlei features, want bij vrijwel elke simkaart verdwijnt beltegoed spontaan in de phils.
Als dan telkens 5x 200 php opladen nog goedkoper is dan 1000 php, ben je en voordeliger uit, en kun je veel langer met je beltegoed doen.
Momenteel is 200 php 3,89 waard, en kost het beltegoed op Be 3,80. Een arbitrage opportunity van 9 cent dus per transactie.

Cosyns Guy

Ik laad mijn vrouw haar smart sim card altijd op via http://www.loadpadala.net/
wekt voor Smart,voor andere maatschappijen weet ik het niet.

Luc

Citaat van: SaginBanana op woensdag  1 augustus 2012, 21:47:13
Citaat van: Luc op woensdag  1 augustus 2012, 20:31:11
Is het niet zo dat een hoger bedrag wel langer geldig blijft? Zo iets van 300 pesos vervalt na 75 dagen en 500 pesos na 120 dagen.

Bij Aryty is dat toch.

Klopt, maar zo lang is dat niet naar mijn weten. Bij Be en PU is het geloof ik maar hooguit 1,5 maand geldig bij 1000 php. Daarnaast, is het vaak al na 2 weken volledig opgegeten/gestolen door allerlei features, want bij vrijwel elke simkaart verdwijnt beltegoed spontaan in de phils.
Als dan telkens 5x 200 php opladen nog goedkoper is dan 1000 php, ben je en voordeliger uit, en kun je veel langer met je beltegoed doen.
Momenteel is 200 php 3,89 waard, en kost het beltegoed op Be 3,80. Een arbitrage opportunity van 9 cent dus per transactie.

Wij laden hier telkens met Aryty op en dat gaat toch vlot 120 dagen mee. Mijn vrouw text gratis met Chikka en in de Filippijnen antwoorden ze naar het Smart roaming nummer hier. Nooit gemerkt dat er waarde afging en ook nooit van die reklaam onzin of ongevraagde berichtjes ontvangen. Die sim steekt ook in de goedkoopste telefoon die er te vinden was. Eentje van 20â,¬. Geen onzin gelijk zo een smartphone met Facebook en e-mail gedoe.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

SaginBanana

Citaat van: Cosyns Guy op woensdag  1 augustus 2012, 22:06:22
Ik laad mijn vrouw haar smart sim card altijd op via http://www.loadpadala.net/
wekt voor Smart,voor andere maatschappijen weet ik het niet.

Met de huidige wisselkoers dollar euro is dat de goedkoopste optie tot nu toe, 300 pesos voor 5 euro, bedankt voor de tip!
Het lijkt me wel dat je dan telkens 300 500 of 1000 oplaad, zon pakket van 5000 10,000 ineens kopen vind ik wel erg veel tenzij je veel belt.