Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Prijzen van niet algemene zaken in de Filipijnen

Gestart door amarbolar, zondag 14 augustus 2011, 17:23:54

Vorige topic - Volgende topic

amarbolar

Sorry als mijn vragen u iriteren maar ik vind informatie altijd nuttig.

boomerang

Citaat van: amarbolar op maandag 15 augustus 2011, 09:34:08
Sorry als mijn vragen u iriteren maar ik vind informatie altijd nuttig.

Dacht een terzake dienend antwoord gegeven te hebben doch heb kennelijk met lange tenen te doen   :ikkeniebegrijp:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Robert

Citaat van: amarbolar op maandag 15 augustus 2011, 09:34:08
Sorry als mijn vragen u iriteren maar ik vind informatie altijd nuttig.

helemaal maar waar amarbolar, informatie is altijd nuttig, daarom bij deze de vraag aan u om u zich eens voor te stellen hier op het forum.

Digos

#13
l
Citaat@Digos De prijs van een kip lijkt mij aan de hoge kant, of is dat een bijzondere kip? Een geslachte kip kost namelijk inkoop zo'n P90 en verkoop zo'n P130

Het is wel een levende kip (native) ééntje dat nog eieren kan leggen en klein kiekskes kan groot brengen....dat is wat telt toch?

Als ze patay zijn, kloppen je prijzen wel, maar dan zijn ze nog juist goed voor achter je kiezen te steken.

@ amarbolar, ik denk niet dat je bedoeling is om een boerderij op te starten maar dat je info zoekt over de lokale gangbare prijzen hier in de phils over alles en nog wat.

Ik kan je hier de prijs van coco lumber neerzetten, maar weet niet of dit relevant is.

LIVE ONCE - LIVE IT

amarbolar

Bedankt voor jullie respons tot nu toe, mijzelf voorstellen wel lees mijn profiel als u nieuwschierig bent want ik ben helemaal niet speciaal hoop ik althans.
Wat betreft materialen denk ik niet enkel aan landbouwwerktuigen maar ook bouwmateriaal, meubels, kortom alles wat iemand nuttig kan vinden of uemand wenst mee te delen.
(Zelf)kennis is het begin van alle wijsheid.(Komt uit China maar van voor Mao).

klusser

Als je er zelf woont, is het prima om dieren te houden om te slachten.
Als je daarentegen slachtdieren wilt sponseren voor de familie is dat naar mijn ervaring niet zo verstandig.
Mijn asawa is ermee gestopt, met het kopen van varkens en kippen.
De reden ? Ik heb samen met haar een rekensom gemaakt, de aankoop, het voeder, en dan heb ik het nog niet over hun verhaal dat er soms een varken plotseling, zonder reden is " doodgevallen".
Reken zelf maar eens uit: php 2000 voor de aanschaf, het eten, en de beesten die " verdwijnen ".
Allée, da's mijn gedacht

Digos


idd klusser....je gedachtengang is compleet correct, maar breng het maar eens aan hun verstand  :crazy:

:thumb:
LIVE ONCE - LIVE IT

amarbolar

Gelijk heb je zeker ende prijs van dat hout zou ik ook graag weten.
Men is nooit te oud om te leren en ook niet om te luisteren naar anderen.
Dus deel maar gerust mee zou ik zo zeggen.

xav

Citaat van: amarbolar op maandag 15 augustus 2011, 16:23:43
Gelijk heb je zeker ende prijs van dat hout zou ik ook graag weten.
Men is nooit te oud om te leren en ook niet om te luisteren naar anderen.
Dus deel maar gerust mee zou ik zo zeggen.

het is allemaal goed en wel om die prijzen hier neer te planten... maar die prijzen schieten de laatste tijd zo de hoogte in dat het niet veel zin heeft vrees ik...

amarbolar