hoge resolutie jpg file van de wegenkaart van Manila gezocht

Gestart door PHwaarde, zondag 21 augustus 2011, 09:03:27

Vorige topic - Volgende topic

PHwaarde

Ben op zoek naar een hoge resolutie jpg afbeelding van de Manila wegenkaart. Wie-o-wie zou mij deze kunnen aanleveren? Of weet wellicht iemand online een exemplaar te vinden? Een hoge resolutie jpg foto van een papieren kaart is natuurlijk ook prima.

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn


PHwaarde

@ Kano & Luke: helaas waarvoor ik ze wil gebruiken niet. Ben namelijk een digitaal fotoalbum aan het maken van mijn vorige vakantie. Ik wil daarbij een kaart van Manila als achtergrondfoto spreiden voor het speelse effect & daarin de afgelegde route uitwerken. De resolutie moet daarvoor echter wel hoog genoeg zijn. Anders wordt het geheel er erg wazig op. Het beste zou een close-up digitale foto zijn van een papieren road map van Manila. Hoop dat iemand zo'n papieren kaart heeft liggen, & een close-up foto zou kunnen nemen, & mij per e-mail toesturen.

@ Mawibata: lol. een gedeelte van de kaart zou al voldoende zijn. & dan met name het Pasay gebied in Manila.

Fail_over

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

yepyep

Je kan Google earth of Google maps gebruiken en dan per locatie ALT + PRINTSCREEN doen en deze plakken in een fotobewerkingsprogramma.

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Amice

Die kaart is niet erg gedetaileerd Luc, veel straten staan er niet eens op.

Wellicht dat het voor pasay nog wel gebruikt kan worden  :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Luke

Met dit applet zou je naar een JPG bestand kunnen "printen" (ipv naar een PDF of papier).
http://sourceforge.net/projects/imageprinter/

josv

je kan natuurlijk ook vragen of iemand een ez-map van Manilla naar je wil opsturen. Gedetailleerder zal je het nooit krijgen en je kan zelf scannen wat je maar wil  :floet:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.