Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Belgische keuken in Manila

Gestart door stip66, maandag 5 oktober 2009, 06:41:34

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Ja Amice, toen werd er nog muziek gemaakt  :jajaja: Tegenwoordig enkel zoveel mogelijk lawaai en geschreeuw, maar echte muziekanten worden steeds schaarder lijkt me.

Dit is en blijft voor mij de allergrootste plaat, en steeds weer kippevel : https://www.youtube.com/watch?v=UsYkLXycbYU

Harry Muskee leeft verder................
Rich de Nederbelg.

Amice

Tja er zullen nog wel meer grootheden ons verlaten, die zijn allemaal iets ouder.

Schrale troost is dat ik Cuby & the blizards nog life heb mogen meemaken.  :thumb:

Harry Muskee kwam overigens uit Twente.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

peldoman

Ik werd er vroeger altijd moe van als mijn Vader en mijn Opa weer eens over vroeger aan het praten waren.
Alles was beter zeiden ze altijd.
Heb ik me voorgenomen om als ik later groot ben dat nooit te zullen doen.
Nu ben ik groot, en ik lul net zo als hun vroeger deden.

Zat ik laatst met mijn 2 jongens in de auto, denk laat ik het eens over vroeger hebben.
Ja, ja dat weten we nu wel was hun antwoord, en ze deden hun oordopjes in om muziek te luisteren.
Ik bedoel maar!! dit heeft niks met de Belgische keuken te maken , maar zo af en toe ff mijmeren is ook leuk. :biggrinn:

Amice

Ach de jeugd heeft de toekomst en die zullen het moeten doen met wat aan hen gemanipuleert/geindoctrineerd wordt.

Dat geldt zelfs voor de belgische keuken, waarbij het nog maar de vraag is of de belgische frieten blijven gehandhaaft of wellicht verboden worden en er enkel shoarma opgediend wordt.

Ben ik toch weer  :ontopic:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

peldoman

Halal  frieten, niet in vet gefrituurd.
Zal wel in olie moeten.

Zo, nu eerst maar eens met les 5 van Arabisch voor beginners beginnen.

salam aleikum.

Rich

Of van die lekkere knapperige oliebollen  :floet:      :explotieren:
Rich de Nederbelg.

Amice

Is dat van belgie afkomstig dan?

Die worden ieder jaar bij de Nederlanders ook weer door de strot geduwd maar op de keper beschouwd zullen er niet veel fans voor zijn lijkt me, kan het mis hebben maar mij doe je er geen groot plezier mee want het refereert teveel naar nieuwjaar-winter-kou- brrr

:benweg:



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

peldoman

Heb lang geleden een kroeg in Belgiƫ gehad.
Kwam de mosselman elke week door de straat en bij mij binnen, De mosselman riep die dan, Prachtig!!!
Frieten met mosselen , lekker.
Koken kunnen die Belgen wel, humor hebben ze niet, maar koken kunnen ze wel.


Cosyns Guy

Citaat van: peldoman op zondag 24 augustus 2014, 13:00:22
Heb lang geleden een kroeg in Belgiƫ gehad.
Kwam de mosselman elke week door de straat en bij mij binnen, De mosselman riep die dan, Prachtig!!!
Frieten met mosselen , lekker.
Koken kunnen die Belgen wel, humor hebben ze niet, maar koken kunnen ze wel.


Tja Peldo,wij hebben nu eenmaal een soort humor die voor jullie moeilijk te vatten is,heb je grijze cellen voor nodig.Alhoewel Urbanus het niet slecht deed bij jullie en Philip Geubels jullie ook in een deuk kan leggen.Denk eerder dat jouw soort humor het onderbroeken soort is..... :lachen:  :lachen:

peldoman

Je hebt gelijk  Cosyns Guy , die humor snappen wij niet, Niemand op de hele wereld trouwens niet.
Maar dat maakt toch niks uit neem ik aan?
Daarom zijn jullie evengoed wel aardige mensen! :lachen: